MUTIARA KATA HARI INI

Sunday, August 1, 2010

1MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI


"1MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI"
TEMA SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-53


KUALA LUMPUR, (Bernama) -- '1Malaysia Menjana Tranformasi' menjadi tema sambutan bulan kemerdekaan sempena ulang tahun kemerdekaan negara ke-53 tahun ini.

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata intipati yang terkandung dalam Gagasan 1Malaysia akan diterjemahkan dalam pelbagai bentuk program dan aktiviti sepanjang tempoh sambutan dari 1 Ogos hingga 16 Sept ini.


Kempen kibarkan Jalur Gemilang telahpun dilancarkan....

MERDEKA!!!

Ayuh kibarkan Jalur Gemilang

12 comments:

penjejak maya August 1, 2010 at 3:59 AM  

salam,

ogos ni juga masa untuk mengimarahkan masjid..

ahmad humairi August 1, 2010 at 4:04 AM  

w/salam,

insyaAllah....kita sama-sama mengimarahkannya.

Rozali August 1, 2010 at 7:35 AM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

kita kibarkan bendera Malaysia
kita semarakkan Islam dlm pentadbiran
kita merdeka rakyat dengan ajaran Islam

Wassalam

zulkbo August 1, 2010 at 8:02 AM  

salam..
dah 3 tahun bendera jalur gemilang
terkibar di rumah saya sepanjang tahun..nak kena tukar tahun ni nampak gayanya dah kusam tu..

Insan Marhaen August 1, 2010 at 9:23 AM  

maaflah, IM malas nak kibar bendera semata-mata rai merdeka.

macam ada yang tak kena!

sahromnasrudin August 1, 2010 at 4:52 PM  

salam cikgu....semoga Ogos dan Ramadhan kali ini akan menerbitkan " nur" kepada setiap dari kita untuk berbakti kpd agama, bangsa dan negara....

aliaazuan August 1, 2010 at 5:07 PM  

Salam.

Dan salam Ramadhan juga...insyaAllah.

ahmad humairi August 1, 2010 at 6:19 PM  

w/salam rozali,

kita dah kibarkan bendera malaysia,
kita dah semarakkan islam dalam pentadbiran,
kita dah merdekakan rakyat dengan ajaran islam....

....cuma penghayatannya perlu dipertingkat dan dimantapkan.

salam merdeka!

ahmad humairi August 1, 2010 at 6:21 PM  

w/salam zulkbo,

saya kagumi semangat patriotikmu...

selamat mengibarkan jalur gemilang.

ahmad humairi August 1, 2010 at 6:24 PM  

IM,

...yang tak kena, kita kenakan, bila dah kena....tegak bulu roma kerana semangat patriotik menjelma.

bagi no keta....kalo saya jumpa, saya lekatkan bendera kat keta IM.

ahmad humairi August 1, 2010 at 6:43 PM  

w/salam rom,

insyaAllah....
sentiasa ada 'nur' bagi yang sentiasa peka mencarinya..

ahmad humairi August 1, 2010 at 6:44 PM  

w/salam aa,

ramadhan memerdekakan nafsu...eh lain macam je frasa ni. maksud merdeka perlukan pengertian dan penghayatan. begitu juga ramadhan. selamat berpuasa!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP