MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, August 10, 2010

PERASMIAN BULAN KEMERDEKAAN 2010 DI SK SG GALAH

Tuesday, August 10, 2010

10 Ogos, Selasa - Pada perhimpunan rasmi Isnin semalam, satu majlis perasmian ringkas Sambutan Bulan Kemerdekaan peringkar sekolah bagi tahun 2010 telah pun diadakan.

Majlis ini dirasmikan sendiri oleh Guru Besar SK Sungai Galah, En. Abd Razak b Haji Adam.

layari : blog sekolah SK Sungai Galah (Klik sini)


19 comments:

sahromnasrudin August 10, 2010 at 5:44 PM  

salam ramadhan cikgu..foto cikgu tue jelas, tepat dan terang..gune kamera DSLR jenama ape???

ahmad humairi August 10, 2010 at 5:50 PM  

salam ramadan al mubarak,

itu kamera jurufoto sekolah..Daddy Cool - nikkon D3000...tapi bukan sebab kamera, atas kemahiran beliau juga mengedit. Yang jelas jadi lebih jelas. Yang tak ada, boleh dijelmakan. Tahniah Daddy Cool.

Salam merdeka!

aliaazuan August 10, 2010 at 6:09 PM  

salam..

Ana pun kenai itu gambaq cikgu..
Amboi seriusnya, cikgu tgh marah kat sape tu? hehe

ahmad humairi August 10, 2010 at 6:28 PM  

w/salam aa,

marah pada diri sendiri...

salam merdeka!

penjejak maya August 10, 2010 at 6:48 PM  

salam,

perhatikan belon tapi tak nampak pula..

moga semangat merdeka tu terus bernyala tak kunjung padam..

ahmad humairi August 10, 2010 at 7:00 PM  

w/salam PM,

eh...ko suka main belon ek???
asyik tengok beelooonn jek! hehe

salam merdeka!

Abd Razak August 10, 2010 at 9:21 PM  

Salam...

Suka tgk semangat pelajar-pelajar tu

ahmad humairi August 10, 2010 at 9:25 PM  

w/salam Abd Razak,

moga puasa mereka bersemangat jugak menjalani program ihya' ramadhan yang sekolah rancangkan.

DDrfauziah August 10, 2010 at 9:56 PM  

Bersemangat juger yer Cikgu!
Salam ukhwah dari Kak G & famili bersempena bulan Ramadhan Al Mubarak yang mulia ini.
Semoga ibadah kita semua diterima sepenuhnya.
Insya Allah silaturrahim sesama ummah juga akan ikut terus bersemarak.
Selamat Beribadah.

Afzainizam August 11, 2010 at 1:36 AM  

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

ahmad humairi August 11, 2010 at 5:13 PM  

Gitule nampak gayanya Kak G.

InsyaAllah kita sama-sama berdoa moga Allah menemukan kita bulan yang lebih baik amalannya , 1000 bulan itu.

Moga persahabatan yang terjalin kan berterusan selamanya, salam merdeka.

ahmad humairi August 11, 2010 at 5:15 PM  

w/salam Afzainizam,

terima kasih atas kinjungan.

cantik corak awan larat tu...saya copy dan sebarkan iyea....

piewahid August 11, 2010 at 5:20 PM  

semoga penghayatan merdeka jiwa dan merdeka negara bersatu dlm ramadhan al mubarak ini.

selamat berpuasa :)

ahmad humairi August 11, 2010 at 5:28 PM  

insyaAllah piewahid,

moga Allah merdekakan kita dari azab sengsara di dunia dan akhirat.

Temuk August 11, 2010 at 8:16 PM  

Salam Cikgu Humairi
Tahniah! Seronok tengok GB & sekolah begitu ceria & bersemangat. Cikgu Humairi yg serius tu pun nampak penuh semangat dlm dadanya.

Bile dikenang, jauh bebeno ghope sekolah dengan ape sekolah buat aghi ni banding dengan zaman 50an. Tak ngape. Itu kemajuan namenye.

Selamat menjalani ibadat puasa.

ahmad humairi August 11, 2010 at 8:35 PM  

waalaikumsalam Abang Temuk,

Murid-murid seronok, cekcikgu gumbira, warga sekolah bersemangat. Udah ghope itu gambo teman, mana mmbuatnye...kontrol tuu sebab sebelum tu tengah nyeghongin, sebab tersalah sebut senikata.....kalo di rewindkan..nampakle gigi macam dalam kamuih bergambo loghat peghak tu.

Salam ramadan almubarak dan salam merdeka!

shameel Iskandar August 12, 2010 at 6:51 PM  

salam ramadhan al-mubarak.

Perasmian bulan kemerdekaan kat sekolah saya dirasmikan semalam. kurang meriah sedikit tahun ni berbanding tahun lepas.

ahmad humairi August 12, 2010 at 6:59 PM  

w/salam shameel,

nampak gayenye sekolah je dah terdidik melancarkan bulan kemerdekaan nih...jabatan lain belum lagi.

...sebab bulan puasa kot...tapi tahniah atas sambutan di sekolah tuan.

Cikgu Ma August 21, 2010 at 7:17 PM  

salam Cikgu Humairi
wah suke sangat tengok anak-anak kecil ini punyai semngat patriotik.Bersemangat mengibarkan jalur gemilang.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP