MUTIARA KATA HARI INI

Thursday, April 1, 2010

1 APRIL BERLALU






Tanggal 1 April
berlalu tanpa gurauan
walaupun penuh debaran
anak-anak tadika berentap
dalan pertandingan
mencari wakil kelompok
ke peringkat daerah

Aku jadi hakim
dalam pemilihan tersebut

1 April berlalu
tanpa April fools
Alhamdulillah.

12 comments:

n@m@n April 1, 2010 at 6:36 AM  

sama juga, takde budak yang terikut..alhamdulillah..;)

~Ikut Rentak Jari~ April 1, 2010 at 6:55 AM  

tahun nie senyap dr april fool .. tahun lepas kena gak sebijik ...

ustaz eds April 1, 2010 at 8:28 AM  

hari ni bawak budak pegi majlis tadarus al-Quran peringkat Daerah...tak de kat sekolah...hasil aklum balas rakan kat sekolah, rasanya tak de kot kes ,mengapril fool'kan yang berlaku....alhamdulillah...moga terus luput ditelan zaman

maiyah April 1, 2010 at 11:33 AM  

cumel le bebudak tu..

sahromnasrudin April 1, 2010 at 4:54 PM  

comelnya gambo adik kecil yg last tue, cikgu..leh masuk idola kecil kot..:-)

ahmad humairi April 1, 2010 at 4:56 PM  

cikguLin,

x kena...tapi berhati-hati gak la..

ahmad humairi April 1, 2010 at 5:38 PM  

insyaAllah ustaz,

mudah-mudahan terus terhapus!

ahmad humairi April 1, 2010 at 5:38 PM  

maiyah,

rasa nak cubeeett pipinye!!!

ahmad humairi April 1, 2010 at 5:39 PM  

sahromnasrudin,

bakatnya baru nak di gilap, nanti kalau dah betul-betul bersinar, baru kita 'publish'kannya.

yangbaik April 1, 2010 at 7:47 PM  

aye agk kecewa gak... sebab tak tahupun ada majlis tu... huhuhu

ahmad humairi April 1, 2010 at 8:11 PM  

ok2 jgn nangis,
pasni ade lagi...
10 April 2010 (Sabtu)
di smk Maharaja Lela Kg Gajah.

Tabika KEMAS sg galah wakili acara Boneka Tangan...jom pegi tengok!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP