MUTIARA KATA HARI INI

Sunday, April 4, 2010

HITAM PUTIH KEHIDUPAN

DARI HITAM
BERTUKAR PUTIH...
BUKANNYA APA....
SEKADAR MENGEMASKAN
SESAWANG
YANG BERSARANG..

10 comments:

sahromnasrudin April 4, 2010 at 9:18 PM  

tahniah, cikgu..paparan muka kali ini nampak lebih bersih dan teratur..keep it up...isi tetap sama cume wajah jer yg berlainan kan..tahniah sekali lagi..

ahmad humairi April 4, 2010 at 9:27 PM  

terima kasih sahrom,

cuma berbedak sket..touch-up sana-sini...

yangbaik April 4, 2010 at 10:00 PM  

salam cikgu,
wah... cantik la cam ni... baru sedap mata memandang... luas pandangan.

ahmad humairi April 4, 2010 at 10:04 PM  

yang baik,

cantik pada pandangan pertama...
harapnye berterusan cantik hingga ke penghujung perjalanan...

Anonymous,  April 4, 2010 at 11:39 PM  

Hek eleeeeeeh.....

Buat le layout rupe lain....asyik sama ngan sekolah jer....

ahmad humairi April 5, 2010 at 12:27 AM  

cik anony yang kukenal,

tak bagi salam pun....
pasni buat yang laen yer...

ustaz eds April 5, 2010 at 7:55 AM  

salam cikgu...
umah baru putih bersih, teratur, kemas...tahniah...

maiyah April 5, 2010 at 11:51 AM  

suke.. suke.. ingt salah rmh hehe

ahmad humairi April 5, 2010 at 6:33 PM  

ustaz,

demi setiap yang baru, kan menjadi lama....makhluk Allah tidak kekal.

ahmad humairi April 5, 2010 at 6:34 PM  

maiyah,

makasih bagi idea camne nak wat favicon tu...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP