MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, April 20, 2010

APA YANG AKU FIKIR..TENTU TAK SERUPA


Ini keje jurukamera sekolah - Daddy Cool.
Tergamak dia publishkan gambo ni.
di merata maya..
fesbukla, blogla...
Pastu suruh orang fikir apa yang aku fikir.

Anak ini penerima anugerah olahragawan tempohari.
Suka beno dia.
Warga sekolah turut bangga.

Kalau nak turut serta santai...
silalah,
sajeje...

tulih dialong tu
antara cikgu myri ngan murid tu.

kalo berjaya mencuit hati aku,
10x akan ku sorak...

yey !
seraya bertepuk tangan.

19 comments:

sahromnasrudin April 20, 2010 at 6:34 PM  

dialog tue sy teka je la cikgu...

cikgu: nah,amek adiah nie..pi main jauh2..cekolet tak dpt..eskrem jauh sekali tau...

anak murid : ala, cikgu..jgnla mcm nie..nak nangis sy cikgu buat cam nie..smpi tercungap2 sy lari tau huhuhuhu

Temuk April 20, 2010 at 6:56 PM  

Murid: Ape ni cikgu? Yang ni kan untuk olahragawati! Kihkihkihkih ..! Tak pe le... Nanti tuko komdian!

Cikgu Humairi(tepikio): Pande budak ni tak nak malukan aku... Cikgu belakang ni nak kenekan aku kot!

yangbaik April 20, 2010 at 7:03 PM  

murid: aaaaa chom... (terbersin plak)
cikgu Ri: eh eh budak bertuah... ingat aku tak mandi ke?

ustaz eds April 20, 2010 at 8:18 PM  

murid: eleh kociknya hadiah...eden ingat td dapat basikal

cikgu myri: aku ingat nak bagi selipar je tadi...eeeh suko pulok dia ni...

maiyah April 21, 2010 at 12:27 AM  

murid: huk! huk! saya sgt gem.. gembiraaaaa

cikgu: alamak! dia feeling le plak

Kak Nora April 21, 2010 at 3:08 AM  

Cg AH: (dalam hati)Mengapa ni?!
Murid: Gembira tak terkata, Thank you, sir.

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:17 AM  

shahrom,

tentu terkilan tak pat makan cokelat ngan aiskerim.

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:20 AM  

Abang Temuk,

Memang dia pernah terima hadiah untuk perempuan dan dah ditukokan dahpun...

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:21 AM  

bagus yang baik,

budak bertuah...kita doakannya...insyaAllah.

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:22 AM  

ustaz,

tak sampai hati plak saya nak bagi selipar kat dia...

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:23 AM  

maiyah,

...memang feel giler..

Anonymous,  April 21, 2010 at 5:24 AM  

Murid : Cikguuu.. jangan le ambil kesempatan meraba den, gelinya...
Cikgu : Adoii.. kau ingat aku nie ape, bapok..?

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:24 AM  

Kak Nora,

Dialog biasa tapi berkesan!

ahmad humairi April 21, 2010 at 5:58 AM  

Anony,

maaf, anda berani,
tapi tak memperkenalkan diri...

dialog yang lucu....

jangan marah pada hamba...

Che' Pit April 21, 2010 at 10:08 PM  

cgu huamiri: hmm kecik2 dah kuat lari.. besok2 dah besar jangan lari dari rumah lak yer

murid: ngeh ngeh ngeh.. cikgu ni.. sy bukan sprinter ler, sy lompat jauh ler cgu.. nanti dah besar sy x nak lari rumah, nak main lompat2 parti..

Anonymous,  April 22, 2010 at 4:05 AM  

Cg, Maaf, mungkin mulanya cikgu kecewa dengan dialog tersebut tetapi sebagai guru begitulah hakikatnya. Buat baik pun kadang-kadang dipertikai...Sebab, ada sebahagian rakan guru kita yang bertindak di luar norma seorang guru.
- Saya suka blog cg, banyak info berguna - T. Kasih

ahmad humairi April 22, 2010 at 4:35 AM  

terima kasih anoni..
..xpe2..aku ok..aiman x kesahhh..

terima kasih cikgu...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP