MUTIARA KATA HARI INI

Monday, March 29, 2010

DI KOLAM IA BERKUMPUL

video

10 comments:

maiyah March 30, 2010 at 1:12 AM  

apekah?.. mata ni rabun kit.. ikan ke nyamuk

zue March 30, 2010 at 1:55 AM  

kolam ke tu...peliknya. main teka teki lak cikgu ni.

Idalara March 30, 2010 at 3:37 AM  

samalah mcm maiyah...tak tahu apa benda tu...udang ke ikan?

ahmad humairi March 30, 2010 at 4:47 AM  

sori-sori......maiyah, zue & idalara..
bukan salah mata memandang,
salah loading tak tebuatkan...

ingat xnak pakai yuo tube...
tapi korang pnye pasal aku cuba usakan jugakla video nih.
Kalo rajin klik kat fesbuk aku, kat sane leh tengok pe mendenye....

sahromnasrudin March 31, 2010 at 5:39 PM  

itu kolam ikan ke reban ayam kapong, cikgu..tak jelas la

ahmad humairi April 1, 2010 at 1:44 AM  

x leh loading videonya rom....nanti aku try tes buat yang laen.... x pun tengok kat aku pnye fesbuk...

ahmad humairi April 1, 2010 at 6:15 AM  

sonata,

tengok sekali lagi...dah ok dah...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP