MUTIARA KATA HARI INI

Saturday, December 19, 2009

HARIMAU KAYU



Ianya memang harimau,
bukan sembarangan harimau
Bukan pulak ukiran kayu harimau.
Tapi memang kayu

Telah menampakkan belang,
Gah di padang,
Juga di ranjang,
Kini semua memandang,
sentiasa diundang.

Harimau kayu,
atau pun

Tiger woods,
Itulah yang dimaksudkan,
kayu kan????

16 comments:

Daddy Cool December 19, 2009 at 8:57 PM  

Sinis....

lainkali kalau nak berbini lebh, bior le adil!

ahmad humairi December 19, 2009 at 9:02 PM  

alamak!
daddy datang,
esok mesyuarat,
pukal ajo BI je ek...
leh ajar 'direct translation'...

ahmad humairi December 19, 2009 at 10:42 PM  

dia yang pilih nama tu...
wood toi!!!

setiakasih December 20, 2009 at 12:57 AM  

Hutan mungkin...

Harimau Hutan.. :P

ahmad humairi December 20, 2009 at 2:27 AM  

setiakasih,
btul gak...
wood.....hutan...
htan kayu....bolelaa...

izakhairi December 20, 2009 at 5:43 AM  

itulah dia perangai dan tingkah laku yang betul2 macam nama...kayu bukan sebarang kayu...

Muhamad Zahir Bin Mahmud December 20, 2009 at 7:09 AM  

sokong sis...kayu bukan sebarang kayu. kayu yang begitu popular dan penuh kontroversi..

Pn Kartini December 20, 2009 at 1:28 PM  

Dianugerahkan bakat tp tidak diakalnya..Ikutkan hati + nafsu..Binasa!
Kiranya sepadan dgn namanya..aduhai..

sahromnasrudin December 20, 2009 at 4:41 PM  

hahahha..kayunya punyer harimau..memukul pun pandai , mencakar pun pandai..duk dalam zoo la jawabnya klu otak letak kat ujung kayu golf...

ahmad humairi December 20, 2009 at 9:42 PM  

tu ler sis iza,
kalu nak beri nama, pilihle nama yang baik-baik....

ahmad humairi December 20, 2009 at 9:45 PM  

ustaz eds,
dah popolar,
cari populariti murahan lak...

ahmad humairi December 20, 2009 at 9:46 PM  

pn kartini,
yesss, sepadan!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP