MUTIARA KATA HARI INI

Sunday, December 6, 2009

MUZIK-MUZIK akhir tahun


Assalamualaikum......
suara tetamu mengucapkan sejahtera
di bayu mesra - teratakku.

Waalaikumsalam...

Cikgu Humairi ke? Kengkawan bagi tau nile rumah cikgu...

Iye...pehal??

Nak mintak tolong buatkan minus-one lagu pertandingan nasyid pada 15 Disember 2009 ni, bolehke? Kata deme cikgu boleh buat...

Bebudakke?

Orang tua...kamile, perkumpulan wanita ni..

Apa lagunye? nak nengo sket..

Ni lagu kume sendiri, bolehke cikgu? Ni kesetnye.

Bak sini teman dengo dulu, insyaAllah.


.....teman bukannya handal sangat lam membuat lagu nih, tapi sempatle tamat Kursus Sijil Perguruan Khas Muzik selama setahun di MPIK masa muda dulu..

Tak de rotan, deme pi cari teman....bolehle lepas sesak. Pantang mulakan satu..... Satu-satu datang plak...rezeki Tuhan nak bagi - jangan ditolak!

10 comments:

izakhairi December 7, 2009 at 5:44 PM  

salam cikgu,

wow...cikgu myri ada banyak keistimewaan dan kebolehan. Perturunkanlah ilmu kat cikgu-cikgu yang baru nak kenal dunia ni...

insan pendidik December 7, 2009 at 5:56 PM  

salam ahmad humairi,

Alhamdulillah kerana dah ade anugerah dan bakat tu.Bole la cuba2 kembangkannya.

CINTAMANISZ Lite December 7, 2009 at 10:04 PM  

bagus ler cikgu..
kekadang akar tu lg baik dari rotan..pasal skang ni akar2 ni sgt laris utk pasaran herba..hehe..

kalo sampai org cari cikgu ke umah tu...hmm..bukan akar dh tu..hehe

ahmad humairi December 7, 2009 at 11:10 PM  

sai iza,

boleh jew....
panggil saya buat kerusus...

ahmad humairi December 7, 2009 at 11:11 PM  

IP,

kembang kempis dibuatnye....issyy..

ahmad humairi December 7, 2009 at 11:13 PM  

CINTAMANISZlite,

ye tak ye jugak...
akar pun akar lah...

Batara Guru December 8, 2009 at 7:13 AM  

huhu boleh jadi komposer rupenye mike...

ahmad humairi December 8, 2009 at 7:32 PM  

dulu dok kawan ngan azam dungun - komposer lagu-lagu iklim (satu kelas ngan teman)...teman buat lagu kanak-kanak ngan lagu sekolah jer...jadile...

syahbandar87 December 10, 2009 at 7:27 PM  

wah muzik pun boleh jgk cikgu..huhu..cikgu mmg minat seni kan..bangga sy
:)

ahmad humairi December 10, 2009 at 8:55 PM  

ya syah,
membaca entri di blog syah
menyedarkan betapa diri ini
bergelumang noda...
Allah ampunkan kita semua..
insyaAllah..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP