MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, December 15, 2009

SELAMAT BERTARUNG


Termakbul sudah impian rakyat menyaksikan pasukan bola sepak Malaysia ke pertandingan akhir sukan SEA di Vientian, Laos. Tahniah.

Kini, peluang keemasan membuktikan anda semua sememangnya hebat! Jangan hampakan rakyat Malaysia.

Berjuanglah!!

14 comments:

Muhamad Zahir Bin Mahmud December 15, 2009 at 10:54 PM  

Tengok masa lawan Loas malam tu...macam nak luruh jantung..alhamdulillah, menang jugak, moga doa rakyat malaysia akan dimakbulkan oleh Allah demi melihat Malaysia kembali menggapai emas bolasepak dan kuasa bolasepak serantau. Ayuh Harimau Malaya..buktikan. (kali ni saya orang pertama komen..he he he)

insan pendidik December 15, 2009 at 10:56 PM  

salam,

InsyaAllah esok Malaysia dapat emas. Malaysia Bolehhh...

ahmad humairi December 15, 2009 at 11:02 PM  

InsyaAllah ustaz eds...Malaysia x main camtu lagi...kalau main camtu jugak, kemungkinan besar kalah..pemainan pasti berubah!!

ahmad humairi December 15, 2009 at 11:02 PM  

IP,
bedebo-debo dibuatnya...isyhh..

maiyah December 15, 2009 at 11:42 PM  

bngga gak.. hrp dpt score.. jgn hmpakn rakyat mesia..

kakcikseroja December 15, 2009 at 11:45 PM  

satu yang tak bagusnya pasukan Malaysia ni, bila terlalu dijulang dan diletak harapan.. akan berkecai pulalah harapan itu. Apa2pun, kita doakan agar impian rakyat Malaysia akan terlaksana...

ahmad humairi December 16, 2009 at 12:43 AM  

Maiyah,
memang boleh diharapkan...

ahmad humairi December 16, 2009 at 12:45 AM  

tule yang aku hera kak cik,
harapkan menang, tapi main macam memang menempah kalah...

izakhairi December 16, 2009 at 12:47 AM  

riuh satu rumah masa nonton perlawanan siaran lagsung...Malaysia Boleh!

Batara Guru December 16, 2009 at 5:14 AM  

baguih duk ada tapi janganla takat tu aja.....bangkitkan kembali cerita lama!!

ahmad humairi December 16, 2009 at 5:34 AM  

bangkit malaysia!!!
jangan bangkitkan cerita lama..
setuju beno teman dengan mike batara guru....

sahromnasrudin December 16, 2009 at 4:16 PM  

baddrol bakhtiar pasti mengamuk kali ini..akan disiat2 seluruh pemain vietnam..harap2 pengadil lebih beradil la gamaknya ptg nnti kan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP