MUTIARA KATA HARI INI

Wednesday, July 20, 2011

APC - Tahniah buat diri sendiri

Tahniah pada saya - Cikgu Ahmad Humairi bin Razalli kerana dianugerahkan APC buat julung-julung kalinya - Anugerah Pindah Chenderong Kelubi 2011.

56 comments:

IMANSHAH July 20, 2011 at 8:26 PM  

Salam

tahniah juga..Cenderong Kelubi tu apa

Mommy Fara July 20, 2011 at 8:28 PM  

Alhamdulillah. Mulakan tempat baru dengan azam baru. Semoga semuanya baik-baik belaka.

Saya tak tertinggal bas. Tapi saya sengaja terhegeh-hegeh smpi bas tinggalkan saya. Skg sy dah tahu. Yeehaa!!

yangbaik July 20, 2011 at 8:57 PM  

Chenderong Kelubi? Kat mana tu? Bila? Kalau kat Seri Iskandar kan bagus...

ahmad humairi July 20, 2011 at 9:14 PM  

w/salam imanshah,

SK Chenderong Kelubi...sekolah orang asli....best sebab semuanya ori..bukan tiruan!

ahmad humairi July 20, 2011 at 9:15 PM  

Mommy Fara,

Alhamdulillah,
sentiasa besyukur...Allah tambahkan nikmatnya!

ahmad humairi July 20, 2011 at 9:16 PM  

YB,

Kat Chenderong Kelubi le...jiran Sg Galah tu...tempat orang asli...takkan lupa kot???

Kakzakie July 20, 2011 at 9:46 PM  

Assalamualaikum cikgu,

Kementerian pun tahu nak pilih cikgu yg boleh menggalas tanggung-jawab yg nak diberikan...

kakcik July 20, 2011 at 9:51 PM  

InsyaAllah, semuanya akan baik sahaja nanti. :)

ibuintan July 20, 2011 at 10:11 PM  

dipindahkan kerana dapat jawatan baru ke cikgu... tahniah

banyak tak kelubi kat sana...saya suka jeruk kelubi

sayangsayangibu July 20, 2011 at 10:44 PM  

tahniah..tahniah..tahniah....

Temuk July 21, 2011 at 1:17 AM  

Tahniah Cikgu! Sahlah Cikgu seorang perawat yang ubatnya punyai efikasi amat tinggi untuk membantu sdra-sdra OA kita yang agak uzur pendidikannya.

Tak boleh ke cakap kat oghang di JHEOA dekat tu, APC jugak = Anugerah Portable Computer, sebab sanggup pindah ke SKCK? Salam & selamat maju jaya!

Amy Syaquena July 21, 2011 at 2:59 AM  

Tahniah cikgu tapi tertanya2 pula cenderong kelubi tue gapo...

Rozali July 21, 2011 at 3:05 AM  

Assalamualaikum Cikgu

moga pinghijraan membawa seribu keuntungan
Insyaallah

cuma....jauh sikit drp kampung...

Wassalam

DDrfauziah July 21, 2011 at 8:52 AM  

Aslmkm Cikgu.
Setiap penjawat awam sudah sedia maklum bahawa khidmat mereka boleh di mana2 saja.
Kekadang tempat dan tarafnya mengewakan.
Penjawat hanya ada pilihan: terima atau tidak terima.
Apapun keputusannya, diri sendiri yang mesti berusaha untuk terus bahagia ceria & berjaya. Ya kan?
Jadi, jika Cikgu sudah sedia terima, carilah kebahagiaan & kejayaan di sana. Semoga diberkati. Amin.

PS: Pengalaman Kak G sebagai isteri penjawat awan pun tak kurang dengan turun naiknya. Tapi, w/pun ada yang amat pahit, alhamdulillah semua ada nikmatnya.
Aduh! ... panjang la pulak!

Silbiabigail July 21, 2011 at 12:02 PM  

Suka..! Suka..! dan selamat berpuasa..!

sahromnasrudin July 21, 2011 at 7:16 PM  

tahniah cikgu..klu dpt seribu, bagi la kami seratus hehehheheee

Kunang-Kunang July 21, 2011 at 9:00 PM  

Tahniah, dapat APC.

Selamat bertugaslah semoga tabah sentiasa.

shameel Iskandar July 21, 2011 at 9:32 PM  

Assalamualakum cikgu.
Kena pindah sekolah ke. saya juga tak dapat2 nak pindah ke kelantan.

aby July 21, 2011 at 11:46 PM  

salam AH,
tahniah .. 3X
ternyata sumbangan AH dalam mendidik anak bangsa dapat perhatian dan dihargai ...
semoga terus berbakti dgn penuh keikhlasan ...

nyanyisunyi July 22, 2011 at 12:12 AM  

Assalamualaikum..
mudah2an anak2 murid di tempat baru seronok dapat cikgu baru..jalankan amaanah dgn ikhlas demi anak2 bangsa..walaupun anak org asli.

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:42 AM  

w/salam kakzakie,

Kementerian tahuke? Rasanya dia tak tahu perasaan saya....apa boleh buat SYMP...ikut jelah!

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:43 AM  

InsyaAllah, terima kasih atas doa kakcik itu.

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:44 AM  

ibuintan,

jawatan yang setara....memang banyak buah kelubi kat situ!

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:44 AM  

sayangsayang ibu,

terima kasih, doakan saya.

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:52 AM  

Abang Temuk,

Terima kasih. Saya nak cuba sarankan kat JHEOA APC yang itu, tapiii layakkah saya? mungkin orang lainla kot?

SKCK tak sukar dikunjung. Sudah ada jalan tar yang baik serta bekalan elektrik. Capaian internet (schoolnet) juga tersedia, walaupun kadangkala tergendala.

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:54 AM  

Amy Syaquena,

Itu nama kampong dia Chenderong Kelubi.

ahmad humairi July 22, 2011 at 12:58 AM  

Kak G,

InsyaAllah, segalanya pasti beres. Dalam pahit ada ubat, dalam sukar ada nikmat.

Dengan semangat yang Kak G bakar itu, saya akan memandang yang pahit itu sebagai ubat dan yang sukar itu sebagai nikmat.

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:00 AM  

Silbiabigail,

Selamat menyambut ramadan al mubarak....Marhaban ya Ramadhan.

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:01 AM  

sahrom,

APC yang ini xpat seribu...
yang ini saya kena permisi...
Selamat maju jaya SK Sungai Galah!

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:02 AM  

Kunang-kunang,

...TQ, moga saya tabah, insyaAllah.

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:03 AM  

w/salam aby,

ucapan tahniah dari aby serta semua kengkawan buat saya tabah menghadapi dugaan...huuuu

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:05 AM  

w/salam Rozali,

...maaf terskip plak.

Sekarang jalan pintas dari Kampong Gajah sudah hampir siap...menghubungkan Kampong Chenrerong Kelubi....taraf lebuhraya tuuuuu...bedesupo peginya...

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:06 AM  

w/salam shameel,

Masa ko akan sampai...sabojela...

ahmad humairi July 22, 2011 at 1:08 AM  

w/salam nyanyisunyi,

moga benarlah...orang asli, lebih baik dari orang tiruan.

maiyah July 22, 2011 at 3:44 AM  

assalam..

tahniah, tu nma tmpat kerr

ORLANDO AHMAD July 22, 2011 at 9:32 AM  

cikgu, kalo ade makwe orang asli yg ade rupe2 pan asia, kenalkan kat gua ye, hehehe

ahmad humairi July 22, 2011 at 4:32 PM  

w/salam maiyah,

Haah, nama tempat, kg arang asli.

ahmad humairi July 22, 2011 at 4:34 PM  

Orlando,

Orait, bak sini ic, halamat dan no. nset....hehe

Cikgu Tie July 22, 2011 at 6:46 PM  

Tahniah, Semoga dapat menjadi guru yang berkesan.

ahmad humairi July 22, 2011 at 7:40 PM  

Cikgu Tie,

Terima kasih cikgu....jauh lagi sayabberulang...huuuu

sonata anak kancil July 23, 2011 at 5:33 AM  

tahniah - anjakan paradigma di tempat baru...berpindah naik pangkat - tahniah !

tahun ni dan tahun depan - bertalu2 orang bersara - bertalu2 jugaklah orang naik pangkat...

Mutiara Bernilai July 24, 2011 at 4:07 AM  

salam cikgu,,


ye ke,, ke dapat anugerah perkhidmatan cemerlang?


:) sy doakan dr sini ya.

ummu July 24, 2011 at 10:36 AM  

salam Cikgu Humairi
anak ibu kandung
tetap kan cemerlang
walau ke mana ia terbang
....
selamat berjuang
di tempat baru

nazira July 24, 2011 at 7:08 PM  

Ooo.. kene pindah upenyer..hmm..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

Mohamadazhan.com July 25, 2011 at 3:50 AM  

hijrah tempat baru ni cikgu...teruskan berbakti =)

ahmad humairi July 25, 2011 at 5:46 PM  

sonata,

...ermmmm...naik pangkat yang setara...SYMP...ikut jer!

ahmad humairi July 25, 2011 at 5:48 PM  

w/salam mutiara,

Bukan APC yang itu....ini pindah seolah...huuu...

ahmad humairi July 25, 2011 at 5:52 PM  

w/salam ummu,

Terima kasih atas doa sejahtera untuk saya. Saya doakan buat ummu jua.....selamat maju jaya.

ahmad humairi July 25, 2011 at 5:53 PM  

nazira,

Terima kasih sudi singgah.

Saya berpindah atas tuntutan perkhidmatan...moga sukses!

ahmad humairi July 25, 2011 at 5:55 PM  

Mohamadazahan,

Begitulah adanya....hidup biar berjasa...berbakti pada semua insyaAllah.

Amy Syaquena July 25, 2011 at 6:54 PM  

lame juga cikgu menyepi nie..

sahromnasrudin July 25, 2011 at 7:11 PM  

assalamualaikum cikgu...

saya datang untuk bertanya khabar...

ahmad humairi July 25, 2011 at 8:01 PM  

Amy Syaquena,

....lama ilham x tiba.

ahmad humairi July 25, 2011 at 8:05 PM  

w/salam sahrom,

Terima kasih menyapa dan bertanya khabar.

Saya xde emas (masa) yang banyak.....mungkin aktiviti berbelog terpaksa dikurangkan...dan xsempat melawat ke rumah kengkawan dah....maafkan saya.

Mohamadazhan.com August 8, 2011 at 8:24 AM  

salam ramadhan cikgu,

Ingat hari belasan tahun lalu,
selalu rungut panjang berdiri
perut berbunyi bau dihidu
moreh terhidang cepat berlari

marionette comot March 22, 2013 at 11:01 PM  

ahmad humairi, July 20, 2011 at 9:14 PM

w/salam imanshah,

SK Chenderong Kelubi...sekolah orang asli....best sebab semuanya ori..bukan tiruan!

ahmad humairi, July 22, 2011 at 1:08 AM

w/salam nyanyisunyi,

moga benarlah...orang asli, lebih baik dari orang tiruan.

Apa yang dimaksudkan ORANG TIRUAN??
SIAPA ORANG TIRUAN?terdapat 2 statement saudara keluarkan kenyataan ini.

Berhati hati menuturkan kata kata kelak memakan diri sendiri.Jaga sensitiviti kaum lain.Nah,apatah lagi anda sebagai guru(what goes around comes around)

btw-saya kenal anda.Dimana anda mengajar.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP