MUTIARA KATA HARI INI

Wednesday, April 13, 2011

Kalau Tak Senyum, Ada Harapan Tak Menang


klik banner di atas untuk terma dan syarat selanjutnya


Pakngah : Belajar menembak? Sejak mula kita kawin dulula....

Mankngah : Nak menembak lagi dia rupanya ye....pakai macam tu????

18 comments:

al-lavendari April 13, 2011 at 9:56 PM  

terima kasih kerana sudi memeriahkan kontes saya dengan mengambil bahagian.

- GC - April 13, 2011 at 9:58 PM  

haha. macam best je kontes encik al lavendri tu.

Kakzakie April 13, 2011 at 10:54 PM  

Assalamualaikum cikgu,

Eh... biar betul cikgu. Hahaha.... ketawa besar kakak. Sesekali nakal macam bebudak....

sahromnasrudin April 14, 2011 at 12:28 AM  

assalamualaikum cikgu..

dalam maksud dialog yang cikgu beri tue...macam filem 2 alam plak hehehehehee

Miecyber April 14, 2011 at 12:37 AM  

Kekeke..pakai baju Melayu nak pergi menembak hahahaha..


Fakta Menarik Tahun 2011

zue April 14, 2011 at 12:48 AM  

agak2 cikgu sapa yg jadi mangsanya kan..

Abd Razak April 14, 2011 at 2:26 AM  

Assalamualaikum cikgu...

Aduhai cikgu...:)

DDrfauziah April 14, 2011 at 3:40 AM  

Aslmkm.
Agak2nya gitu ke maksudnya 'miang keladi' tu ya? [Gurau jer.] :)

Mutiara Bernilai April 14, 2011 at 3:41 AM  

assalamualaikum cikgu humairi.

wahh..
comel sungguh :)

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:16 AM  

AL,

Terima kasih kembali. Moga kontes bertambah meriah...Happy birthday buat Makngah.

Allah selamatkan AL sekeluarga.

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:16 AM  

GC,

Ko pon leh join...jomla.

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:19 AM  

w/salam Kakzakie,

Erk...nakalke?....melawok jer.

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:21 AM  

w/salam sahrom,

suka-suka je....sekali-sekali seronok gak jadi katak.

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:22 AM  

Miecyber,

Tu yang heran tu...kat nela nak di simpan pistol ngan pelurunye....hehe

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:23 AM  

zue,


....nantilah...kita sama-sama tengok sape yang kena..

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:24 AM  

w/salam Abd Razak,

Kena ke sasarannya?....haaadoiii..
sekadar bergurau.

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:29 AM  

w/salam Kak G,

Gatal-gatal keladi yea...
di cuci, direbus dimakan jua...

erm....agaknyala....hehe

ahmad humairi April 14, 2011 at 5:30 AM  

w/salam mutiara,

comel kucing tu ek...?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP