MUTIARA KATA HARI INI

Wednesday, July 7, 2010

SALAM DARI OGOS


Apa khabar bola?
Selamat tinggal.
Apa khabar Ogos?
Selamat datang.

Meriahkan Ogos.
Semeriah tempik sorak stadium.

Datang dan pergi.
Berulang-ulang.
Terus-terusan di landasan sekuennya.
Walau aku telah tiada.

24 comments:

Rozali July 7, 2010 at 9:29 PM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

layan bola juga yeeee

julai datang lagi
maka berkuranggan umur ku

Wassalam

ahmad humairi July 7, 2010 at 9:36 PM  

w/salam Rozali,

layan sket jer.
erk...berkurang??? bertambah???
countdown ke?

sahromnasrudin July 7, 2010 at 9:41 PM  

bulan julai ini umur saya akan menghampiri 30 huhuhu..teringat masa mula kjer dulu..maser tue umur 23 tp pelanggan kata nampak mcm 28 tapi biler umur dh mencecah 30 nie..pelanggan kata mcm 35 plak..nampak tua rupanya saya nie hehehehe

kakcikseroja July 7, 2010 at 9:44 PM  

Ogos.. bulan kelahiranku.. Ramadhan juga akan datang lagi.. sudahkah tertebus hutang-hutang lalu?

penjejak maya July 7, 2010 at 10:06 PM  

salam,

bila ogos menyembah salam terlaung kata keramat tu..

aliaazuan July 7, 2010 at 11:21 PM  

salam...

Ogos bakal mnjelma lg insyaAllah. 'Merdekan' diri kita smua dri sifat2 buruk & keji.

Rozali July 8, 2010 at 3:17 AM  

salam Cikgu Humairi

kalau umur kita 100 tahun
yg telah lalui 60 tahun, tinggal 40 tahun,
tahun hadapan umur kita 61 tahun, yg tinggal 39 tahun, maka setiap tahun berkurangan umur kita

Wassalam

ahmad humairi July 8, 2010 at 3:52 AM  

tapi rom saya tengok macam sekitar 20an jer...muda lagi. selamat menabur bakti...banyak tahun lagi tu.

ahmad humairi July 8, 2010 at 3:53 AM  

selamat menyambut ulang tahun kelahiran kakcik.

ahmad humairi July 8, 2010 at 3:53 AM  

penjejak maya,

MERDEKA!!!!

ahmad humairi July 8, 2010 at 3:54 AM  

aa,

merdeka di bulan ramadhan almubarak...insyaAllah.

ahmad humairi July 8, 2010 at 3:56 AM  

Rozali,

umur bertambah,
hayat berkurang..

n@m@n July 8, 2010 at 5:21 AM  

bulan julai, bertambahlah umurku..hehe

sonata anak kancil July 8, 2010 at 5:40 AM  

kau datang dan pergi sesuka hatimu...
ohhhh...tegarnya dikau - kejamnya dikau padaku.....benci tapi rindu...tetap menanti kehadiranmu....


ogos-sept-okt-nov-dis....cuti!!!
.....2011 pulok doh

ahmad humairi July 8, 2010 at 6:56 AM  

naman,

hepi besday to you...Allah selamatkan kamu!

ahmad humairi July 8, 2010 at 6:57 AM  

sonata,

pantas masa berlalu...err..dah rancang aktiviti bulan merdeka?

Kak Nora July 8, 2010 at 6:59 AM  

Hai, hai...Ogos
Bye, bye...Julai
Siap, siap ongkos,
Puasa, Raya nak mai!

Insan Marhaen July 8, 2010 at 12:44 PM  

ogos juga akan pergi. yang tertinggal hanyalah kita yang menanti hari...

ahmad humairi July 8, 2010 at 5:56 PM  

Kak Nora,

Ongkosnya sentiasa ada..
dan sentiasa tidak mencukupi.

ahmad humairi July 8, 2010 at 5:58 PM  

IM,

Penantian yang menyeksakan...
Kepastian suatu penawar.

zulkbo July 8, 2010 at 8:35 PM  

Salam Jumaat al-mubarak
moga kita semua mendapat
keberkatannya..

ahmad humairi July 9, 2010 at 1:40 AM  

w/salam zulkbo,

Juamat silih berganti,
Di sana setia menanti.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP