MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, July 6, 2010

APOPLEKSI MAYA

kasihan kau maya,
diserang apopleksi,
mujur tak mati,
namun cukup memberi reaksi,
sekilat reaksi kimia.

12 comments:

sahromnasrudin July 6, 2010 at 6:47 PM  

apakan daya,
maya tak bisa membalasnya..
hanya mampu menerima segala tohmahan..
yang kadang-kadang lebih jelek dari fitnah..
semoga maya kan semakin kuat hendaknya...

kakcikseroja July 6, 2010 at 7:11 PM  

Aduh... kenapa kefahamanku semakin merudum? :(

ahmad humairi July 6, 2010 at 7:22 PM  

Sharomnasrudin,

maya...
masihkah ingat kulagi,
kau selalu rugi,
sumpah tuhan dengan masa.

ahmad humairi July 6, 2010 at 7:23 PM  

kakcik sakit ek??

tu...cakap aduh tu????

penjejak maya July 6, 2010 at 8:27 PM  

salam,

maya.. mengapa dikau tak bermaya..

ahmad humairi July 6, 2010 at 9:17 PM  

penjejak maya,


emmm...errr...
ular x makan aku...
ular x makan aku...jeng, jeng, jeng..

aliaazuan July 7, 2010 at 4:50 AM  

Salam...

Anak murid nak tanya cikgu ni, maya tu siapa ya, orang ke? Apopleksi tu jenis sakit ape pulak. Sungguh, BM ana hampir2 dpt 9 kali ni..

ahmad humairi July 7, 2010 at 5:03 AM  

w/salam aa,

Maaf, sengaja begitu...untuk kita memperkaya kosa kata...bukan untuk mendera minda tapi untuk kita memahaminya.

Tapi tah hapa hapa entri tu..itu yang saya hingat nak tulih...terus tulih, takut ilang.

aa boleh aja klik gambo buku kamus dewan kat atas senarai bolg rakan, di bawah info negeri. Taipkan perkataan yang nak dicari makna pada kekotak, pastu klik cari, maka terpaparlah maknanya.

Selamat memperkaya kosa kata!

sonata anak kancil July 7, 2010 at 7:36 AM  

aku bahasa2 bombastik ni tak faham langsong.....aku main agak2 je....ni tentu kisah semalaman dirundung sedih - nasib baik panjang umur lagi...kalau tak berkubur terus dah...

maiyah July 7, 2010 at 8:12 AM  

lagi le blurr.. hehe apekah? tgh kerut2 dahi n tgn kat dagu nih ngee

ahmad humairi July 7, 2010 at 7:17 PM  

sonata,

ya, ya....pasal tulah.

ahmad humairi July 7, 2010 at 7:19 PM  

maiyah,

kena tanya sonata...apekah. Jangan berkerut, nanti beranak dagu tu...hehe..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP