MUTIARA KATA HARI INI

Monday, September 27, 2010

PANGGILAN HAJI 2010





selamat engkau pergi
selamat engkau kembali

doakan kesejahteraan kami


Cikgu Osman Sulaiman , Guru Penolong Kanan Pentadbiran, SK Sg. Galah akan berangkat ke tanah suci pada 17 Oktober bersama jemaah Haji Malaysia 2010 yang lainnya.

Semoga mendapat Haji yang mabrur.

32 comments:

kiwi September 27, 2010 at 10:49 PM  

slmt menunaikan haji ^^

aliaazuan September 27, 2010 at 11:20 PM  

Salam.

Smoga Allah terima sgala amal ibadah. Amiiin..

GaDis CoMeL September 27, 2010 at 11:28 PM  

selamat pergi dan selamat kembali buat cikgu osman

ustaz eds September 28, 2010 at 12:46 AM  

salam cikgu myri

moga mendapat haji mabrur...

cikgu myri bila lagi? moh leee

Abd Razak September 28, 2010 at 12:56 AM  

Salam...

Moga dia memperolehi haji mabrur..

ahmad humairi September 28, 2010 at 12:59 AM  

kiwi,

selamat buat anda jua...nanti saya mohon cikgu osman doakan buat anda juga.

ahmad humairi September 28, 2010 at 1:00 AM  

w/salam aa,

insyaAllah, kita sama-sama berdoa buatnya.

ahmad humairi September 28, 2010 at 1:01 AM  

gadis comel,

kita doakan kesejahteraan buat cikgu osman, insyaAllah.

ahmad humairi September 28, 2010 at 1:03 AM  

w/salam ustaz,

Jom kita pakat pegi sama...udah daftar tapi dwetnye aje blom cukup!

ahmad humairi September 28, 2010 at 1:04 AM  

w/salam Abd Razak,

Moga bakal Al Haj kita memperolehnya, insyaAllah.

white rose September 28, 2010 at 4:25 AM  

salam, cikgu man ni ayah sedara saya...

rezki dia dapat pergi haji...
alhamdulillah...

maiyah September 28, 2010 at 5:07 AM  

slmt menunaikan haji.. :)

ahmad humairi September 28, 2010 at 4:55 PM  

w/salam white rose,

gituke?...nanti pesan kat cikgu Osman bawak 'pemakan' banyaaaaak-banyaakk...kata tak puas makan.

ahmad humairi September 28, 2010 at 4:57 PM  

Maiyah bile lagi? ke udah hajah dah?

Allah selamatkan Maiyah juga.

luahfikiran September 29, 2010 at 1:34 AM  

SALAM,
SELAMAT MENUNAIKAN FARDU IBADAT HAJI DAN MEMPEROLEHI HAJI MABRUR.

DDrfauziah September 29, 2010 at 10:16 AM  

Aslmkm Cikgu.
Huh tengok Kak G berjalan sampai ke dinihari! :)
Semoga jemaah semua diberkati dengan semua kemudahan. Amin.
Insya Allah mendapat Haji Mabrur.

ahmad humairi September 29, 2010 at 4:59 PM  

w/salam LF,

InsyaAllah.
LF mungkin boleh berkongsi pengalaman ketika di tanah suci?

ahmad humairi September 29, 2010 at 5:02 PM  

w/salam Kak G,

Harapnya tidak penat berjalan. Kalau penat, rehat dulu dan layan dulu apa-apa pesanan penaja. Dah ok, sambung balik perjalanan.

"Selamat berjalan"

sahromnasrudin September 29, 2010 at 6:23 PM  

salam cikgu..semoga ibadahnya akan diterima Allah SWT..
p/s: sy baru nak mendaftar..kata Tabung Haji tunggu 23 tahun lg br smpai giliran huihuhuhu...

ahmad humairi September 29, 2010 at 7:58 PM  

w/salam sahrom,

tak gitu jugak...kalo dah cukup dwetnya boleh mohon pergi dhulu...insyaAllah, boleh.

sonata anak kancil September 30, 2010 at 1:42 AM  

Tahniah kerana dijemput menghadirkan diri ke Tanah Suci Mekah..Semoga beliau beroleh haji yang mabrur...

ahmad humairi September 30, 2010 at 4:58 PM  

sonata,

hajjah pun bleh pegi sekali (berkali x) lagi...jika dijemput Allah swt..

aby October 1, 2010 at 10:51 PM  

salam cikgu,
semuga rakan2 cikgu diberi kesihatan supaya mereka dpt mengerjekan ibadat haji dgn sempurna dan mendapat haji mabrur .. ameen

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o October 2, 2010 at 1:06 AM  

tahun ni makcik belah mak pegi haji

Temuk October 2, 2010 at 3:55 AM  

Salam Cikgu Humairi

Semoge semue jemaah daghi Malaysia selamat pegi, selamat balik & dapat haji mabrur.

Mase ni kite ligat pulak kendughi doe selamat oghang pegi haji + ghumah tebukak raye + kendughi nikah kawin. Alahai! Yg teghutang makan sikit mase Ramadhan tu dah telebih bayo nampaknye!

ahmad humairi October 2, 2010 at 5:49 AM  

w/salam aby,

...tuhan makbulkan doamu.

ahmad humairi October 2, 2010 at 5:52 AM  

brutalsolo,

ko kena sedekah RM banyak sket...sselain mendoakan kesejahteraannya.

ahmad humairi October 2, 2010 at 6:00 AM  

w/salam Abang Temuk,

Aje yang ye,
jenuh makan kenuri...peghut tambah tembuh. Tapi yang tak seghonoknya deme nuju ujung minggu je...ce pakat ari senin oghang ni, selase oghang tu..esok, lusa, tulat oghang lain plak...save dwet dapo.

bayo lebih xpe, jangan koghang!!

Selamat Hari Raya Haji...pulakk!

ahmad humairi October 2, 2010 at 10:21 PM  

IM,

kita...suatu hari nanti, insyaAllah.

ahmad humairi October 3, 2010 at 7:48 PM  

imanshah,

...selamat hari raya haji..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP