MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, September 7, 2010

MANUSIA DEGIL

14 comments:

Rozali September 7, 2010 at 11:54 PM  

Salam 29 Ramadhan Cikgu Humairi

manuasia ni kkekadang pelik
yg dilarang le yg nak dibuatnya

Wassalam

ahmad humairi September 8, 2010 at 12:54 AM  

w/salam Rozali,

...dan bila terkena...nak salahkan orang lain pulak...

Abd Razak September 8, 2010 at 3:11 AM  

Salam...

Selalunya begitu kan! Yang ditegah tu selalu manusia buat..

DDrfauziah September 8, 2010 at 9:48 AM  

Aslmkm Cikgu.
Sesuatu yg lain tu memang menimbulkan tanda tanya. Bila dilarang, makin curious jadinya!
Marah2 pun, tak ada pulak yang sampai merobohkan papan tanda tu! Kira baik juger ler. :)

Insan Marhaen September 8, 2010 at 6:28 PM  

selamat hari raya. muga diberkati tuhan puasa lalu, ya...

penjejak maya September 8, 2010 at 10:20 PM  

salam,

yang degil tarik je telinga tu..

maiyah September 9, 2010 at 4:06 AM  

yg degil tu le yg rugi, sndri mau ingt

salam aidilfitri lagi

ahmad humairi September 9, 2010 at 5:16 PM  

w/salam Abd Razak,

Begitu sifat manusia.

ahmad humairi September 9, 2010 at 5:17 PM  

w/salam Kak G,

Dah marah tuuuu, sampai nak merobohkannya, tapi tak terdaya.

ahmad humairi September 9, 2010 at 5:21 PM  

w/salam PM,

tark, dan pulas lagi..hehe

ahmad humairi September 9, 2010 at 5:22 PM  

maiyah,

macam orang tamak tu..

en_me September 10, 2010 at 4:13 PM  

salam aidilfitri juger wat ahmad humairi ittewww.. ja’alanallahu minal ‘aidin wal faizin, maaf zahir batin dr me yg jauh dimata..

ahmad humairi September 11, 2010 at 1:45 AM  

en_me,

salam aidilfitri buat anda juga.
maaf zahir dan batin.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP