MUTIARA KATA HARI INI

Monday, May 16, 2011

Terima Kasih Atas Ucapan



Moga aku kan lebih tabah, insyaAllah.

Klik pautan ini jika ingin turut merasakan kemeriahannya.



atau kat sini : facebook sksg

27 comments:

Abi Al-Baihaqi (RKA) May 16, 2011 at 10:39 AM  

Assalamu'alaikum cikgu humairi... harap sihat...

Best kan jadi cikgu, banyak dapat hadiah...

Ana ucapkan Selamat Hari Guru, didoakan semoga jasa cikgu mengajar murid-murid akan mendapat ganjaran pahala yang banyak dan berpanjangan hingga ke akhirat kelak... insyaALLAH...

Cikgu Sue [CS] May 16, 2011 at 3:44 PM  

Assalamualaikum
Selamat Hari Guru cikgu Humairi!

aby May 16, 2011 at 5:19 PM  

salam AH,
aby ucapkan Selamat Hari Guru,
satu tugas yg mulia.
jalankan lah dengan penuh keikhlasan,
semoga kehidupan AH diberkati Allah swt ...
ameen....

ibuintan May 16, 2011 at 7:43 PM  

Assalamualaikum Cikgu,

Selamat Hari guru.... moga ceria

ahmad humairi May 16, 2011 at 9:14 PM  

waalaikumsalam,

- Abi Baihaqi (RKA)
- Cikgu Sue (CS)
- aby
- ibuintan

....terima kasih atas ucapan dan doa kalian. Saya mengharapkan doa anda kalian agar saya terus dikurniakan kesihatan serta tabah mennghadapi segalanya.

Mohamadazhan hjDesa May 17, 2011 at 5:10 AM  

salam

selamat hari guru cikgu

banyak hadiah tu =)

ahmad humairi May 17, 2011 at 5:29 AM  

w/salam mohamadazhan,

...nasib saya bukan guru kelas...tak banyak mane banding dengan guru-guru kelas.

....masih demam hari guru tak kebah...huuu.

republik n9 May 17, 2011 at 8:42 AM  

selamat hari guru, aduss teringat gua dulu jadi cikgu penuh raga moto ngan hadiah hahahahah... kenangan

white rose May 17, 2011 at 9:11 AM  

salam cikgu...
haha...

selamat hari guru...

wah...dapat mungee...
bole selit kat telingeee...

DDrfauziah May 17, 2011 at 10:03 AM  

Aslmkm Cikgu.
Seronoknya Cikgu2 sekarang ya! Banyak hadiah2nya tu.
Kesian Cikgu2 dulu. Mereka nak dapatkan ucapan terima kasih pun susah kerana ramai yang tidak ucapkan.
Semoga Cikgu2 akan lebih terangsang untuk memberi khidmat terbaik untuk anak2 negara.

Abd Razak May 17, 2011 at 6:37 PM  

Assalamualaikum..

Hanya terima kasih...
Untuk jasa yang kau taburkan.
Biar jasadmu reput, kau tetap disebut
Semestinya keranamu...

Kami masih ada di sini...
Teruji kesabaran, terusik perasaan
Namun, kami masih teguh di sini
Biar ribut merempuh...
Genggaman janji yang termetrai...
Tak akan kami lepaskan
Sepertimana dirimu teguh, begitu jua kami utuh,

Terima kasih lagi...

Dengan langkah yang penuh yakin...
Dengan limpahan ilmu yang mencurah...
Kini, anak-anak tidak lagi kelaparan
Tidak lagi menagih di tepi-tepi jalan
Tidak lagi meraung minta didodoikan
Tidak lagi angkuh bersama bahtera pemberontakan
Tidak lagi prejudis dengan kehidupan...
Kerana, tertegaknya undang-undang

Lahirnya golongan cendiakiawan
Drastiknya pertumbuhan kehidupan,
Ada pemerintah, ada yang diperintah
Hanya olehmu...

Terima kasih...
Kerana kami masih di sini, belajar berkorban
Pastinya, namamu keramat GURU
Tak akan tenggelam ditelan zaman
Tak akan ranap dibanjiri lautan
Tegasnya, kau tetapi suci
Kau tetap kukuh, disanubari
Moga nanti akan ada penyambung warisan
Dengan itu, anak didikmu yang pertama menyambut cabaran

SELAMAT HARI GURU cikgu!

sahromnasrudin May 17, 2011 at 7:14 PM  

assalamualaikum cikgu...

selamat hari guru..terharu sy tgk hadiah2 yg cikgu dpt..cikgu nie mesti popular dikalangan anak murid kan..tahniah sekali laghi dr saya :-)

Kakzakie May 17, 2011 at 7:41 PM  

Assalamualaikum cikgu,

Meriah kakak tengok sambutannya.
Mestu Ustazah Haslina disayangi ramai murid sampai dapat anugerah guru penyayang. Siapalah org yg selalu disebelahnya...

Hadiah cikgu dapat dari murid yg sayangkan cikgu setiap tahun mesti dah tak cukup almari....

Mommy Fara May 17, 2011 at 7:53 PM  

selamat hari guru ye cikgu...semoga terus ikhlas dan tak jemu dalam menabur ilmu tanpa perlu memilih siapa pandai, siapa cerdik, siapa lembam, siapa nakal....

- GC - May 17, 2011 at 8:12 PM  

cikgu yg dpt hadiah byk, mesti disayangi students. ;p

makdara TERdiva May 17, 2011 at 9:35 PM  

kenapa takde hari pelukis pelan??

ini tidak adil!

pst..pst..cikgu, leh kongsi2 tak hadiah tu??

Amy Syaquena May 17, 2011 at 10:43 PM  

Tahniah cikgu pasti cikgu adalah salah seorang guru yang di gemari oleh pelajar2 cikgu..

Papa Mifz May 17, 2011 at 11:57 PM  

selamat hari guru....semoga cekal & tabah mengharungi dugaan menjadi seorang guru k....

Mutiara Bernilai May 18, 2011 at 1:57 AM  

Salam cikgu Humairi,

Selamat hari guru ya cikgu :)

berat timbangannya di sana,
InsyaAllah :)

terima kasih kerana mendidik anak bangsa saya :)

kiwi May 18, 2011 at 8:28 PM  

byknye hadiah..selamat hari guru..semoga dirahmati Allah selalu ^^

Mohd Halmi May 18, 2011 at 8:39 PM  
This comment has been removed by the author.
ahmad humairi May 18, 2011 at 8:41 PM  

Terima kasih semua yang memberikan ucapan dan komen.

Maaf kerana tidak dapat respon satu persatu sebagaimana biasa dek kerana tugas yang perlu dilaksanakan terlebih dahulu.

Saya berkunjung kemudian, insyaAllah.

shameel Iskandar May 19, 2011 at 2:55 AM  

Assalamualaikum cikgu.
Selamat hari guru saya ucapkan. Wah, banyak dpt hadiah.

Admin P@P May 19, 2011 at 7:16 AM  

Assalamualaikum.
Selamat Hari Guru.

Bukan hadiah yang kita harapkan dari pelajar, tapi kalau dah bagi tu ambil sahaja. Itu penghargaan mereka terhadap kita.

TQ

yangbaik May 19, 2011 at 8:11 AM  

selamat hari guru... biarpun terlewat, jasamu guru tetap diingatan...
rasa nak jadi cikgu balik la.... huwaa..... leh dpt hadiah banyak2... hehehehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP