MUTIARA KATA HARI INI

Friday, May 20, 2011

MISI BERJAYA DILAKSANAKAN

10 ribu cahaya perpaduan 1Malaysia beransur-ansur menerangi Stadium Perak.



36 comments:

Kakzakie May 20, 2011 at 7:45 PM  

alamualaikum cikgu,

Wah... nampak memang meriah sungguh. Mesti malam tadi cikgu tidur dengan senyum puas....

yang,  May 20, 2011 at 7:54 PM  

ingat tadi misi ke bulan.
tak pun dah berjaya jadi 'Misi' hehehe...
tahniah! di atas kejayaan... semoga usaha itu berterusan.

sayangsayangibu May 20, 2011 at 9:32 PM  

bila selesai sangat berpuashati kan?

white rose May 21, 2011 at 2:14 AM  

sungguh hebat daddy photography's ni...

memang wajar membawa dia kesana...
kihkih...

kalau ade saya ni, sure muke sy je penuh dlm kamera dia...
hahaha...

ummu May 21, 2011 at 6:53 PM  

assalamualaikum cikgu Mairi
apa khabar cikgu?
wah meriah nampaknya
tahniah...
saya cuma penonoton saja,;)
tak pasti bilakah lagi dapat bersama.

Insan Marhaen May 21, 2011 at 10:07 PM  

Dah lama benor IM tak masuk stadium Perak.

maiyah May 22, 2011 at 3:15 AM  

assalam..

sronok gak ramai2 kan, sesekali xpe le.. jgn ada rusuh sudah le :)

sahromnasrudin May 22, 2011 at 6:40 PM  

assalamualaikum cikgu....dapat saya rasakan kemeriahannya..apatah lagi jika berpeluang ke sana lagi la meriah kan..bestnya program sebegini...sungguh teruja..

ahmad humairi May 22, 2011 at 6:57 PM  

w/salam kakzakie,

saya ni jenis mudah tidur...
letek kepala je...terus berdengkur...rungsing isteri saya...kerana mengganggunya tidur.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:00 PM  

Yang,

Misi kebula...macam kelekatu...akhirnya bersepah dilantai.

misi satu lagi....erm...jadi cikgu ni...jadi misilah juga....guru adalah segalanya...huuu.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:01 PM  

sayang-sayang ibu,

benar....selesai peringkat pertama...ada lagi yang menunggu...jadi tak pernah selesai...selagi hayat ada.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:02 PM  

miecyber,

TQ...letiss dibuatnye.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:03 PM  

zul permatang badak,

...penuhla stadium...
kalau stadium penuh...maknanya ada 30,000 penonton.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:04 PM  

white rose,

mika orang glemer....mesti dikejar wartawan....contonya masa karnival dulu....ingat tak????

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:06 PM  

Amy sensei,

Khabo baek.

Dah makan?

Gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:07 PM  

w/salam ummu,

Tahniah kerana dapat bersama di majlis tersebut....insyaAllah sentiasa bersama di alam maya ini...selagi hayat ada.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:08 PM  

IM,

Masukle....tengok yop kejo yop....sambil sorak kejo yop kejo.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:09 PM  

w/salam maiyah,

semuanya terkawal....pelajar-pelajar telah ditaklimatkan tentang disiplin itu.

ahmad humairi May 22, 2011 at 7:11 PM  

w/salam sahrom,

Ya, memang meriah!
Rekod Malaysia rasanya dicapai, tetapi mungkin ada kriterianya yang tidak dipatuhi....ermmm...entahla.

DDrfauziah May 22, 2011 at 8:10 PM  

Aslmkm Cikgu.
Hmmm, nampak jelas kemeriahannya.
Sekali Cikgu teruja, sepuluh kali agaknya murid ceria suka.
Alahai ... nostalgia zaman sekolah masa mengambil bahagian cenggini la pulak! [macam tak caya Kak G ambil bahagian dalam tarian joget Melayu & pertunjukan gimnastik!] :)

Amy Syaquena May 22, 2011 at 8:43 PM  

wah nampak meriah sungguh , mesti puas hati kan cikgu..

MOH KEMBARA May 22, 2011 at 9:02 PM  

Assalamualaikum Cikgu, tu datang dari seluruh Perok ke tu?

ahmad humairi May 22, 2011 at 9:08 PM  

w/salam kak G,

Saya pun...macam x percaya!

Tak sangka kak G seorang penari dan seorang gimnas di zaman itu.

ahmad humairi May 22, 2011 at 9:09 PM  

ermmmm...penat badan adalahhh..

ahmad humairi May 22, 2011 at 9:11 PM  

w/salam yong Mohkembara,

Yang ghamei nye datang dari seluruh perok...termasuk juga kontinjen seluruh Maysia....yon tak wakili pahangke?

kiwi May 22, 2011 at 10:11 PM  

salam..cantiknye firework ^^

ahmad humairi May 23, 2011 at 1:36 AM  

w/salam kiwi,

begitulah keunikan 'apikerja'

Admin P@P May 23, 2011 at 6:50 AM  

Assalamualaikum.
Tahniah atas kejayaan dan usaha tanpa kenal penat lelah dan jemu.
Jika sesuatu kerja dilaksanakan secara berpasukan, akan jadi ringan dan jaya.

Tahniah.
TQ

ahmad humairi May 23, 2011 at 5:54 PM  

w/salam Admin P&P,

Terima kasih atas ucapan...kontinjen dari sabah dan sarawak tampak bergaya dengan maskot masing-masing.

aby May 23, 2011 at 9:14 PM  

salam AH,
terlewat plak bg komen ..

mcm sambutan malam tahun baru jer ..
balik mesti sangkut kt jem panjang tuh ..

ainhany May 24, 2011 at 3:37 AM  

tahniah cikgu..
cuma tersedak...disebalik gemerlap sang langit, ada mendung yang berarak....
kehidupan perlu diteruskan dan jadikan iktibar...buat niat kerana ALLAH....dapat saham akhirat:0

Mutiara Bernilai May 24, 2011 at 7:52 AM  

wow,

teringin pula mutiara nak p tengok suasana tu..

:)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP