MUTIARA KATA HARI INI

Friday, March 12, 2010

EARTH HOUR 2010

GIVE OUR EARTH A CHANCE TO HEAL

Berilah peluang kepada bumi untuk sembuh.
27 Mac 2010, 8.30 malam...ayuh bergelap!!!
Dalam gelap pun kita boleh buat kerja!!!

.....selamat sembuh duniaku....

20 comments:

ustaz eds March 12, 2010 at 7:06 PM  

salam cikgu myri..
ada orang suka buat keje dalam gelap....hehehe

ahmad humairi March 12, 2010 at 7:11 PM  

ustaz eds,

banyak keje yang kita boleh buat dalam gelap....

sahromnasrudin March 12, 2010 at 7:47 PM  

heheheh..."dlm gelap pun kita bole buat kjer"..ayat cikgu tue membawa konotasi yg pelbagai huhuhuhuh...

Finaz March 12, 2010 at 8:43 PM  

"Dalam gelap pun kita boleh buat kerja"

uuiiisshhh....ayat tak boleh blah.. hehehehe...

ahmad humairi March 12, 2010 at 8:58 PM  

sahromnasruddin,

orang tak nampak kita..
bila kita wat keje lam gelap..

ahmad humairi March 12, 2010 at 9:00 PM  

finaz,

kategori ayat 'power' gak nih...
isk...

insan pendidik March 13, 2010 at 4:44 AM  

salam,

dalam gelap keje tido yg plg sesuai...

ahmad humairi March 13, 2010 at 5:02 AM  

no..no..no...ada keje lain lagi selain tido...

syahbandar87 March 14, 2010 at 6:28 AM  

tarikh ini mengenangkan kenangan pahit sewaktu ayah sy kt ijn..dan semasa sy nk balik dr ijn sy smpt lalu kt klcc..dn sy terlihat keanehan ini..menara klcc gelap semuanya.rasa hairan.bila dngr radio br teringat..semperna kempen bergelap rupa2nya:)

ahmad humairi March 14, 2010 at 8:42 PM  

salam syahbandar,

biar gelap di mata ...
jangan gelap hati...

sonata anak kancil March 14, 2010 at 8:57 PM  

aku takut gelap!!! pencuri - perompak - suke buat keje dalam gelap!!!

n@m@n March 14, 2010 at 10:01 PM  

laptop tutup jugak tak?hehe

ahmad humairi March 15, 2010 at 12:14 AM  

sonata,

ha...taupun...tulah salah satu kerja yang boleh dibuat dalam gelap...

isyyy... oang buta lagi pandai....

maiyah March 15, 2010 at 8:02 AM  

sy slalu bergelap hehe

ahmad humairi March 15, 2010 at 6:56 PM  

maiyah,

hilang gelap timbul terang...insyaAllah..

zue March 15, 2010 at 11:56 PM  

alamak 27 mac ni insyallah klu ingat. rumah je yg brgelap tapi lampu jln mesti terang puye.

ahmad humairi March 16, 2010 at 3:57 AM  

zue,

bergelap 60 minit..tanda sokongan..jom hebohkannya...

izakhairi March 17, 2010 at 2:10 AM  

marilah kita berikan 200% sokongan...
beri peluang pada bumi yang dah tenat...

'Dalam gelap pun kita boleh buat kerja!!!'....cubalah

ahmad humairi March 17, 2010 at 5:46 AM  

izakhairi,

orang buta...
dunianya gulita...
sentiasa buat kerja tanpa mata...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP