MUTIARA KATA HARI INI

Saturday, January 22, 2011

Pleiboi dan Pleigel (Sempena Tahun Arnab 2011)



Baru beli kat pekan Selasa. Sepasang. Namanya Pleiboi dan Pleigel. Yang putih tu Pleiboi.

Cukup kuat makan.

Kutip kangkung yang melata. Letak secekak. Hampir sekilo. Sekejap licin.

Makan banyak-banyak ye Pleiboi. Pleigel. Biar cepat besar. Nanti beranak pun banyak-banyak. Boleh buat hadiah.




26 comments:

white rose January 22, 2011 at 3:55 AM  

assalamualaikum...

miaahaha...eja nye lain, tapi SEBUTANnye sama jer...

aje yg ghemo...

ate, anak udah beso...
dicari lee apaknye teman yg lain...

bawak2 lee timang plegey & pleboi ni nti yee...

"ALAA...MUCHUK2 APAK..."


miahahaha...

luahfikiran January 22, 2011 at 5:18 AM  

SALAM,
MANA SATU JANTAN, MANA DUA BETINA ?

yangbaik January 22, 2011 at 5:44 AM  

eh eh... mai belajar mengeja pulak kat sini...

sha January 22, 2011 at 5:54 AM  

Bila dah banyak anak, bolehlah diagih-agihkan ek...

Abd Razak January 22, 2011 at 6:49 AM  

Assalamualaikum...

Bolehlah hadiah kat saya erk!

zulkbo January 22, 2011 at 10:18 AM  

salam..
mana cukup sepasang..?
nama pun playboy dan
playgirl..he he

REPUBLIK N9 January 22, 2011 at 10:38 AM  

bagi la makan dedak ayam ha3

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:06 PM  

assalamualaikum,

aje yang ye,
nak timang cucu,
lambat lagi gamaknye,

ate ditimangle playboy dan playgirl tu...hehe

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:07 PM  

w/salam LF,

yang satu jantan - ada boi hujungnya,
yang dua betina - gel dihujungnya.

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:09 PM  

YB,

...dah tua-tua camni dah jadi budak balik...dah x bape codek ngeja....hehe

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:11 PM  

Ok Sha,

nanti saya buat contest...kalau ada rezeki....anak-anak playboy dan playgirl jadi hadiahnya.

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:11 PM  

w/salam Abd Razak,

insyaAllah.
Doakan agar rezeki melimpah.

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:16 PM  

w/salam zulkbo,

cukup dulu sepasang....insyaAllah beranak pinak jadinya...playboyla katakannn...

ahmad humairi January 22, 2011 at 7:17 PM  

republikn9,

dedak ayam?
pun dia sapu...

s.y.a.r.q January 22, 2011 at 9:07 PM  

ala..comelnye smpi rase nak lempang jekk..

hehe

sekian :p

ahmad humairi January 22, 2011 at 9:36 PM  

syarq,

lempang?....ganaz tu....cian playboy, playgirl...huuu

sahromnasrudin January 22, 2011 at 11:17 PM  

assalamualaikum cikgu...

sy cadangkan cikgu buat kontest..adiahnya pleiboi dan pleigirl tue biler dia dah beranak hahahahaha

Admin P@P January 22, 2011 at 11:53 PM  

Assalamualaikum.
Bahaya tu (pleiboi). Ingatkan ada sesuatu tentang orang dewasa tadi.

Dah berkembangbiak dengan banyak nanti, hadiah hadiahkanlah pada kawan-kawan...

TQ

ahmad humairi January 23, 2011 at 12:27 AM  

w/salam sahrom,

contest?...kalau kalau keluarga ploeiboi membiak, apa salahnya..

ahmad humairi January 23, 2011 at 12:30 AM  

w/salam admin p&p,

dulu pernah ada sepasang, dan juga telah beranak pinak dan bila dah tak terlayan, saya beri pada saudara mara yang berminat....sekali dengan rebannya.

shameel Iskandar January 23, 2011 at 5:32 AM  

bila dah bnyak boleh sembelih. satey arnab sedap rasanya.

ahmad humairi January 23, 2011 at 5:14 PM  

shameel iskandar,

owh!...sate arnab....saya belum pernah mencubanya.

aliaazuan January 23, 2011 at 5:42 PM  

Salam.

satey? sedap tu. tapi larat ke cikgu nk kipas2 satey tu? Nak senang, gulai lomak pun sodap...

ahmad humairi January 23, 2011 at 5:52 PM  

w/salam aa,

belum teringat nak sembelih lagi...sekarangni asyik timang playboy dan playgirl je..

ummu January 24, 2011 at 10:25 PM  

assalamualaikum cikgu,
comelnya arnab-arnab ini
suka sangat arnab tapi tak lalu nak makan dagingnya,sebab terkenang akan kelembutan dan kegebuan arnab2 peliharaan saya semasa zaman kanak-kanak...

ahmad humairi January 25, 2011 at 7:01 PM  

w/salam ummu,

satu daripada nikmat kurniaan Allah yang belum pernah saya kecapi - daging arnab....entah bila lah agaknya.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP