MUTIARA KATA HARI INI

Thursday, September 24, 2009

SERUPA ATAU TAK SAMA

Salam selamat beraya hari yang ke 6 hari ini. Sesetengahnya dahpun kembali ke rumah dan mula bekerja. Aku masih bercuti. Hari Isnin 28 September 2009 barun masuk kerja balik. Rasa tak sabar juga nak mula balik pergi sekolah.

Rutin harian waktu bekerja - bangun awal bersiap, pastu ke tempat kerja jam 7.00 pagi. Sampai ofis punch-card. Time rehat jam 10.15 pagi. Lepak kat kantin...sembang ngan kawan-kawan. Masuk kelas ikut jadual. Time balik - semua pun baliklah ke rumah.

Eh... serupa je amalannya??? Ramadan telah mentarbiah kita meningkatkan 'keimanan' masing-masing. Takkan serupa je kot??? Semestinya lah ada peningkatan..insyallah.

4 comments:

Cikgu Adham September 24, 2009 at 7:23 PM  

slm.. heh hheheh betul tu... slmt bertugas kembali

Batara Guru September 24, 2009 at 8:56 PM  

he..he...masuk kelas!!!masuk kelas!!!

maiyah September 25, 2009 at 3:43 AM  

kot.. kot hitam ker putih :D

ahmad humairi September 25, 2009 at 6:37 AM  

salam semua...

Cikgu Adham,
Kalau serupa...macam masuk kelas lambat, datang sekolah macam biasa, balik nak cepat...maknanya tiada peningkatanlaa..

Batara Guru,
Masuk kelas!!..ye lagi 5 minit nak stat dah tunggu kat pintu kelas...baru klass..heh..heh...

maiyah,
saya ada kot hitam je...kot putih lom tempah lagi. kot kot tu rasanya ade sket bezale..ada skeet putih rasenye...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP