MUTIARA KATA HARI INI

Monday, September 14, 2009

KALUNG

Kalungkan bunga, tanda kasih selepas majlis.
Kalungkan pingat, selepas menang acara pecut 100m,
Kalungan penghargaan buat yang berjasa.
Kalung selipar - BANGANG!

10 comments:

nik awin September 14, 2009 at 10:09 PM  

relax lah..belum kalung dgn rantai api neraka lagi

kalung selipar..takde tandingan dgn kalung api neraka,kan?

ahmad humairi September 14, 2009 at 10:15 PM  

salam nik awin,
itu baru kalung selipar - dah legam, kalo kalung api neraka...wallaualam..

Desperado,  September 14, 2009 at 10:52 PM  

Salam....

Nik Awin...teringin nak rasa ker?

maiyah September 15, 2009 at 3:39 AM  

salam.. ekekeke mmg nasuk air ler kalung selipar :D

nik awin September 15, 2009 at 3:22 PM  

desperado?
hang nak bg ke? kalau hang Tuhan..boleh la bg

ahmad humairi September 15, 2009 at 4:49 PM  

salam sekali lagi nik awin,

relax lah...
hanya Allah tuhan yang satu.

relax...steady..

tinta kasturi September 15, 2009 at 10:57 PM  

teringat cerita penyapu, macam-macam hal la diorang ni, kreatif tak bertempat

M.YAZID September 16, 2009 at 1:09 AM  

kalung selipar tu kalung yg macm mane?? emas, perak gangsa, tembaga? hahaha

mantan September 16, 2009 at 9:29 AM  

Myri,
Memang ada orang yang tak sensitif dengan perasaan orang lain. Kita ni memang baik hati sehinggakan nak menyebut perkataan "keling" pun kita berhati-hati dibimbangi menyentuh perasaan orang.

ahmad humairi September 16, 2009 at 5:00 PM  

Terima kasih tinta kasturi, M.YAZID dan mantan,

orang yang menyarankan 'kalung ' tersebut dah pun memohon maaf secara terbuka - maka kes ini pun selesailah sudah....namun sukar untuk kita mengertikan permohonan maaf tersebut.

wallahualam bissawab, wailaihimarjiuu wal maab.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP