MUTIARA KATA HARI INI

Wednesday, May 12, 2010

THOMAS DAN KAWAN


wajahnya yang sentiasa senyum
buat hatiku senang
luncur lancar
datang dan pergi
thomas datang
muka tetap ceria
dengan kengkawan setugas
bawa berita gembira piala thomas
tunnn, tuuunnnn
malaysia bertemu china di separuh akhir
jom, jom
malaysia boleh
pasti boleh

wahhh
sungguh bersemangat!

26 comments:

yangbaik May 12, 2010 at 5:41 PM  

semoga en. thomas tidak mengecewakan en. Malaysia...

sahromnasrudin May 12, 2010 at 5:42 PM  

semoga dato' seri thomas dpt didakap oleh kita..jika strateginya betul, kesungguhan ada..pasti kejayaan di halaman sendiri kan membuahkan hasil, cikgu...

ahmad humairi May 12, 2010 at 5:50 PM  

insyaAllah yangbaik,

marilah kita semua
seceria en thomas and friends.

ahmad humairi May 12, 2010 at 5:51 PM  

ya shahrom,
mari kita beri sokongan yang tak berbelah bahagi...malaysia boleh!

penjejak maya May 12, 2010 at 9:15 PM  

salam,

saya pula ingat piala thomas ingat termos kat dapur tu haha

ahmad humairi May 12, 2010 at 9:25 PM  

penjejak maya,

piala thomas, thomas and firends dan thermos adalah sinonim dengan badminton...hehe..

Che' Pit May 13, 2010 at 12:20 AM  

err pandai cgu yer
2 in 1 ni..
berselindung di sebalik piala thomas..
baru CP tahum cgu pun peminat kartun haha

maiyah May 13, 2010 at 12:40 AM  

bg sokongan pd mesia
yg menang tahniah!
yg kalah jgn kecewa truskan usaha

rasa mcm coach le plak hehe

ahmad humairi May 13, 2010 at 2:15 AM  

steady coach maiyah!!!!!!!!!!!!!

ustaz eds May 13, 2010 at 4:13 AM  

salam cikgu myri...

moga cikgu dah betoi2 sihat untuk meraikan kepulangan piala thomas ke malaysia...Tengok pemain malaysia main boleh sakit jantung dibuatnye...apapun, moga malaysia berjaya...

ahmad humairi May 13, 2010 at 4:51 AM  

memang betui ustaz,

gedebuk gedebak jantungku....jangan terhenti dahlaa...bia dia bedegup sihat...

sonata anak kancil May 13, 2010 at 7:55 AM  

sokongan padu kepada Malaysia! tengok depa main...kita pun sama penat!
( simpati dengan kepenatan mereka)

ahmad humairi May 13, 2010 at 5:28 PM  

sonata,

itulah pejuang wira-wira kita...kita turut sama penat menyokong dan berdoa untuk kemenangan kita bersama.

zue May 13, 2010 at 9:11 PM  

sy x leh nak nengok badminton ni berdebar2 jantung..mulut lagilah x geti nak brhenti brcakap.

klu fikirkan lwn dgn china mustahil utk menang tapi siapa tahukan sokongan dan semangat pasukan m'sia...'MALAYSIA BOLEH'

Temuk May 14, 2010 at 12:54 AM  

Salam Cikgu Humairi
Tak ke Bukit Jalil ke? Syukur, macam dah 99.9% sihat nampaknya! Memang bedebo malam ni. Dah siap kacang goreng + ayo mineral depan TV? Malaysia BOLEH buat kejutan! Jom doa, moh sokong, sama-sama!

ahmad humairi May 14, 2010 at 3:07 AM  

zue,

china memang kuat,
tapi malaysia tidak kurang handalnya..yang pasti...bio melawan!!

ahmad humairi May 14, 2010 at 3:13 AM  

waalaikum salam Abang Temuk,

tengok tv je.
Alhamdulillah kesihatan bertambah baik berkat doa abang Temuk.

Indonesia dah menang ngan jepun.
Ni nak gi beli kacang rebus kat pasar tani...nak makan sambil nonton...x syok kalo malaysia kalah!

Esok ada gotong-royong plak...sekolah Faiq pun mesti ade gotong-royong...Tok Wan tak pegi ke?

Temuk May 14, 2010 at 6:26 PM  

Salam balik Cikgu
Mesti lebih geram & lebih makan kacang rebus bila semua pemain kita tewas! Perang psikologi China pun kuat. Dari baru sampai lagi. Insya Allah kita cuba lagi. Selamat bergotong royong. Tak dengar pula sekolah Faiq ada GR. Kot ada insya Allah ayah dia akan bersama.

ahmad humairi May 14, 2010 at 11:39 PM  

w/salam Abang Temuk,

Memang mengecewakan!
Malaysia kalah tidak melawan!
Tapi rasa sedikit terubat,
bila Malaysia kalahkan China 2-1 dalam perlawanan hoki Piala Sultan Azlan Shah terdahulu.

Cuba lagi 2 tahun yang akan datang!!!

shameel Iskandar May 15, 2010 at 11:06 AM  

Sudah jelas. kita kecewa lagi. Mimpi lebur. Impi hancur. Harapan berkubur. Thomas bukan milik kita

Kak Nora May 15, 2010 at 7:19 PM  

Bersemangat tapi lawannya lebih hebat!
Selamat Hari Guru Cg AH. Wah warga pendidik murah rezki lagi ye!

mr kay May 15, 2010 at 9:18 PM  

shameel,

kita menang kemudian nanti, insyaAllah!

ahmad humairi May 15, 2010 at 9:22 PM  

sori shahmeel
yang atastu mr kay pnye x logout akaunnya...

ahmad humairi May 15, 2010 at 9:23 PM  

terima kasih kak nora,
semoga terus rajin berblog..

alhamdulillah, syukur atas rezeki
limpahan ilali..

penjejak maya May 15, 2010 at 9:58 PM  

salam,

thomas sudah tinggalkan kita..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP