MUTIARA KATA HARI INI

Thursday, August 20, 2009

MERIAHNYA!!!

SUASANA PELANCARAN BULAN MERDEKA SEKOLAHKU.








9 comments:

puteri Azizul August 20, 2009 at 11:51 PM  

amboi meriahnya sekolah cikgu, best kan.... ada kerjasam semua pihak

syahbandar87 August 20, 2009 at 11:55 PM  

wah cam best je..hehe..eh cikgu mengajar skolah rendah ke..hmm cikgu mengajar subjek ape

puteri Azizul August 20, 2009 at 11:57 PM  

skrg sek rendah dulu sm , pjk

ahmad humairi August 20, 2009 at 11:57 PM  

puteri Azizul,
itu yang saya tabik kat sume staf sekolah saya. pila petik je, mereka terus buat. Bukan buat hancai je...grand plak tu...

ahmad humairi August 21, 2009 at 12:01 AM  

syah,
memang best!!! ye syah SK Sg Galah. Sekolah Kebangsaan Sungai Galah..Saya??? GB bagi saya ajar muzik jer...

syahbandar87 August 21, 2009 at 12:15 AM  

sy dapat rasakan mesti cikgu slalu menasihat murid2 kn..mane x nye bila seorng yg ckp2 mengenal erti kehidupan bersama-sama dngn kanak2 yg br mengenal dunia..mesti bnyk kenangan dan tauladan yg nk dikongsi nga murid2 ini..dlu mse drjh 3 sy de sorng cikgu..time tu dia dh nk berpencen dah..slalu 5minit sblm tmt kls dia akan bercerita pengalamannya dan slalu beri nasihat kpd murid2..bnyk nasihat disamping crita2 pengajaran dia kongsi kt kami..dan smpi skrng pun sy mengingatinya.nama dia cikgu yazid.hehe..sy lebih mudah menggemari&mengingati cikgu2 yg sambil mengajar turut diselitkan nasihat dan juga bercerita ttng pengalaman hdpnya dlm kelas berbanding cikgu yg hanya masuk kelas dan mengajar 100%..habis kelas terus keluar.hehe..tp papepun laen orng laen cara dan pendekatannya
:)

jqafsksulaiman August 21, 2009 at 4:26 AM  

Teringat dulu zaman2 sekolah rendah..
P sekolah naik basikal jer..
Sk Sulaiman majoriti Mak Ayah hantar..yang naik basikal boleh dikira jer...Apa pun semangat kemerdekaan kita sambut dengan penuh semangat PATRIOTIK...

maiyah August 21, 2009 at 11:56 AM  

salam.. meriah, selamt brposa n hari merdeka

Cutiesifa August 26, 2009 at 4:25 PM  

wahhh bestnya..meriah tgk sambutan merdeka kat sklh cikgu..teringat dulu masa sklh mmg smgt nak sambut merdeka ni..hias2 kelas, bendera usah kata lah, kalau boleh tiap sudut nak ada bendera..pastu bila 31 ogos, bangun awal semata2 nak tengok perbarisan kat tv.seronok tgk perbarisan :)

selamat berpuasa & selamat menyambut kemerdekaan cikgu..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

TOP VISITOR

Statistik Pelawat Hari Ini

Try us on Wibiya!

Blog Archive

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP