MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, June 7, 2011

Set Induksi

Kelas KEDAP
(Klik pautan di atas untuk sekuel mengenai KEDAP SKSG)

Cikgu Myri : Tok Ketua, siapa tak hadir hari ini?

Tok Ketua : Siapa tak datang hari ini, angkat tangan.....
Tak ada siapa-siapa cikgu.

20 comments:

Mommy Fara June 7, 2011 at 9:20 PM  

hahahahahah! kisah benar ke nie?

ahmad humairi June 7, 2011 at 9:37 PM  

Momy Fara,

Begitu al kisahnya..

Kakzakie June 7, 2011 at 9:48 PM  

Macamanalah cikgu ada tok ketua macam tu gaya. Atau dia nak buat lawak :)

ahmad humairi June 7, 2011 at 10:36 PM  

Kakzakie,

gaya tok ketua di + lam, alif....memang menjadi lawaknya...untuk suka-suka aje, jangan ambil hati ya.....lepas tensen.

nyanyisunyi June 8, 2011 at 1:03 AM  

Tok ketua dah laama tk masuk kelas gitu le jadinya...

- GC - June 8, 2011 at 1:22 AM  

hahaha. lawak plak tok ketua tu

Abd Razak June 8, 2011 at 1:30 AM  

Assalamualaikum...

Macam nak cover orang tak datang jer Tok Ketua tu ya cikgu..:)

maiyah June 8, 2011 at 3:35 AM  

assalam..

bgus program camni, hehe tok ketua mmg cover line

n@m@n June 8, 2011 at 8:18 AM  

tok ketua nak masuk raja lawak tu..hehe

white rose June 8, 2011 at 10:22 AM  

tok ketua bagus...
memang sheshuaiii sangat

ibuintan June 8, 2011 at 7:44 PM  

tok ketua yg best.... nak tok ketua yg camtu gak, tak tensen

sahromnasrudin June 8, 2011 at 8:21 PM  

assalamualaikum cikgu..

tok ketua tue kene hipnosis tak?? dia leh baca minda anak buahnya heheheee

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:24 AM  

nyanyisunyi,

Bila dah tua-tua masuk kelas, begitulah jadinya.

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:25 AM  

GC,

Tok ketua tu memang buat kelas selalu ceria...

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:26 AM  

w/salam Abd Razak,

Agaknya la...sebab siapa tak datang tak dapat elaun kehadiran.

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:27 AM  

w/salam maiyah,

Dia memang cover....saya faham maksud dia....jadi semua ditandakan hadir.

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:28 AM  

naman,

tule....ramai yang galakkan dia masuk program tu...ada peluang jadi raja....hehe

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:30 AM  

white rose,

bila kelas ketawa....teringat ketawa mike...miahaaahahaaaa....serta sorakan...yeeehaaa tu.

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:32 AM  

ibuintan,

nak diikutkan, saya memang tensen...nak bimbing kelas, tapi tok ketua yang ceria buat saya selamba juga...hilang tensen.

ahmad humairi June 9, 2011 at 12:35 AM  

w/salam sahrom,

wah! sejak dah pandai berhipnosis ni, asyik hipnosis itu ini....leh kongsi?

Bila kelas kena hipnosis cara itu, kelas jadi hidup dan aktif sehingga akhirnya. Pandai tok ketua buat hipnosis itu....hehe.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP