MUTIARA KATA HARI INI

Wednesday, November 11, 2009

IMBASAN AKTIVITI SEPANJANG TAHUN

Tirai 2009 hampir melabuhkan tirainya.
Macam Cikgu Yiee...tup tup dah setahun rupanya.

Bermacam perkara dilalui....pahit dan manis.
Yang berjaya..dimantapkan lagi..
Kurang berjaya...tingkatkan usaha.

Jom imbas kembali aktiviti sekolah teman... SK Sungai Galah..

Klik pada tajuk untuk mengimbas kembali peristiwa berkaitan..


rombongan-ke-daerah-larut-matang-dan-selama.
hari-kokurikulum-2009.
malam-anugerah-kedap.
sekitar-hari-pertandingan-line-of-five.
sambutan-hari-raya-sk-sg-galah.html
perasmian-sambutan-bulan-kemerdekaan.
karnival-pra-sekolah-kelompok-kg-gajah.
jambori-dan-hari-puteri-ppim-2009.
lunch-bersama-guru-besar-di-ipoh.
jamuan-di-pra-sekolah.
foto-teknik-menjawab-soalan-sains-upsr.
latihan-dalam-perkhidmatan-ladap.
koleksi-foto-foto-sambutan-hari-guru.
majlis-perpisahan-bekas-bekas-warga_02.
kejohanan-bola-tampar-pkg-kg-gajah-2009.
kejohanan-bola-baling-peringkat-zon.
kejohanan-bola-jaring-daerah-perak.
kejohanan-olahraga-peringkat-zon-pkg-kg.

22 comments:

HaFez94 November 11, 2009 at 1:25 AM  

Alhamdulillah..Blog cikgu sekarang nie dah ramai pengunjung datang bagi komen..Blog hafez..mcam tu je..hehehe...Ok cikgu..selamat Berblog..

Batara Guru November 11, 2009 at 4:33 AM  

humang aihhh!!! banyok juge aktiviti sekolah deme! same le dengan sekolah teman..

n@m@n November 11, 2009 at 4:49 AM  

salam..

wah..semua aktiviti diabadikan dlm blog gitu

ahmad humairi November 11, 2009 at 5:35 AM  

salam Hafez,

alhamdulillah..blog Hafez tak kurang hebatnya...

ahmad humairi November 11, 2009 at 5:37 AM  

Salam Batara Guru,

Kita semua di sekolah same je aktivitinye...
sebenonye ada lagi tuuuuu....

ahmad humairi November 11, 2009 at 5:39 AM  

salam n@m@n,

abadikannya di maya...terima kasih pada Cikgu Makmal..
nak simpan dalam album gambar...dah tak muat dah...

maiyah November 11, 2009 at 8:45 AM  

byk aktiviti, tringt masa skolah dlu :)

sahromnasrudin November 11, 2009 at 4:12 PM  

salam..cikgu mengajar sekolah rendah ye, jika cikgu mengajar sekolah menengah, pasti aktivitinya lebih pelbagai kan seperti aktivti Program Usahawan Muda ( PUM)ke..maklumla, skrg nie nk cari kerja pyh, so kiter create usahawan kpd anak2 murid nie

tinta kasturi November 12, 2009 at 11:42 PM  

salam cikgu myri..

sempat tengok tajuk aktvt je..
satu yg sgt bagus berkenaan blog ni bila dapat simpan peristiwa2 dan mudah sekali utk mengimbaskembali .. tentu memori dan yg terpenting plajaran2 sebalik memori itu terpahat kukuh dalam ingatan..

semoga terus berjaya dalam kehidupan..

salam ukhuwah fillah

ahmad humairi November 13, 2009 at 1:24 AM  

salam maiyah,
masa kita sekolah dulu lain...sekarang dah jauh lebih maju...

ahmad humairi November 13, 2009 at 1:26 AM  

salam sahromnasrudin,

sekolah kini, tak kira menebgah ke rendahke....menuntut aktiviti yang pelbagai demi membangunkan sahsiah dan akademik murid...

ahmad humairi November 13, 2009 at 1:28 AM  

salam tinta kasturi,

luangkanlah masa tengok gambo-gambo tuh...pasang teropong, kot-kot ada yang berkenan...saya rekemenkan!!!

Idalara November 14, 2009 at 6:25 AM  

salam cikgu humairi..
cikgu2 dengan kenangan dan peristiwa di sekolah dgn anak2 didik..
kenangan terindah buat para pendidik..
mudah2an anak2 didik cikgu mendapat kejayaan cemerlang nnti..insyaallah.

kenangan paling sukar sy alami di tahun 2009..anak2 kehilangan ayah mereka..2009 bakal melabuhkan tirai..meninggalkan seribu kisah suka dan duka..

izakhairi November 14, 2009 at 7:44 AM  

Salam Cikgu Humairi,

Hamba datang singgah ke sini,
baca aktiviti cikgu banyak sekali,
2009 akan berlabuh pergi,
semoga kenangan kekal abadi.

ahmad humairi November 15, 2009 at 2:16 AM  

salam idalara,

semalam berlalu untuk dikenang,
esok ditempuh penuh anganan...

ahmad humairi November 15, 2009 at 2:20 AM  

salam cikgu khairiza,

pantun diterima pantun berbalas,
tanda persahabatan nan ikhlas,
banyak kenangan dalam dan luar kelas,
simpan di blog, lihat dengan jelas.

faziz ar November 17, 2009 at 7:20 AM  

salam kenal dan merayap pada halaman ini...saya dari manjung

ahmad humairi November 18, 2009 at 4:44 AM  

you're welcome faziz ar....welcome to my parlour..

syahbandar87 November 18, 2009 at 5:32 PM  

cikgu kini bkn mcm cikgu dlu..klu dlu keje cikgu mengajar semata-mata..boleh dikatakan habis mengajar murid2 bermacam-macam kerja kampung boleh dibwtnye lg..bercucuk tanam,berkebun,mengaajr quran dll..namun kini semuanya berbeza.tugas yg terpaksa dipikul semakin berat..tidak hnya mengajar semata-mata
:)

ahmad humairi November 19, 2009 at 1:27 AM  

salam,

terima kasih syah...
sebahagian besar ibu bapa didunia ini boleh mengharapkan guru membimbing anak-anak mereka!

insan pendidik November 19, 2009 at 6:03 AM  

salam,

Memang terasa masa tu berlalu begitu cepat. Seiring dengan usia kita juga. Moga di tahun mendatang ni lebih banyak kejayaan cikgu kecapi. Tak lupa juga selamat bercuti...

ahmad humairi November 19, 2009 at 6:26 AM  

salam IP,

selamat bercuti, moga beroleh kejayaan di masa mendatang..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP