MUTIARA KATA HARI INI

Monday, August 22, 2011

TAK SABAR







sebar

senyum lebar

lebaran

40 comments:

sahromnasrudin August 22, 2011 at 9:29 PM  

assalamualaikum cikgu..

banyaknya duit..saya nak cikit boleh?? heeeheheh...

itu semua peruntukan utk anak-anak..anak menakan, anak jiran semua ke, cikgu....

Amy Syaquena August 22, 2011 at 9:42 PM  

as'salammualaikum cikgu..

sama lah kita amy baru je tukar cuma x sempat masuk dalam sampul je lagi..bahang nak raya tue semakin terasa..selamat hari raya aidilfitri cikgu

Mommy Fara August 22, 2011 at 9:46 PM  

Err...hulurlah sebarang 2 keping not RM50 tanpa perkataan CONTOH itu....

=p

Adinda Amy Sensei August 22, 2011 at 10:08 PM  

assalamualaikum cikgu myri..

waaaa...lama tidak bersua di sini..banyaknya duit...nak skit duit raya bole??? huhu~~

Kakzakie August 22, 2011 at 10:48 PM  

Cikgu kakak nak satu jadilah. Banyak tu...:)

Cepatnya dah nak raya
Selamat Hari Raya

Abd Razak August 22, 2011 at 10:49 PM  

Assalamualaikum cikgu...

Kalau saya ke rumah raya nanti pasti dapat juga duit raya erk!

yangbaik August 22, 2011 at 10:50 PM  

ke mana pula nak tumpah duit-duit tu... hehehe

kakcik August 22, 2011 at 11:00 PM  

InsyaAllah, Hari raya pertama kakcik akan ke Teluk Intan. Nak singgah ke rumah Myri, boleh? :)

Sudikanlah terima kad raya dari kakcik tu, ya...

Ann Huda (Ate) August 22, 2011 at 11:01 PM  

Hulur sekeping kat saya Cikgu..:). Sedekah Ramadhan.

fuad ansari August 23, 2011 at 12:51 AM  

ini nak kena datang umah cikgu ni.. nak kutip duit raya.. kesian kat saya cikgu... dah lama tak merasa duit raya.. (",)

Rozali August 23, 2011 at 1:40 AM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

saya nak beraya rumah cikgu ler nanti...... he he

Wassalam

sayangsayangibu August 23, 2011 at 2:37 AM  

banyaknya duit raya

untuk sya ado(,")

aby August 23, 2011 at 2:52 AM  

salam AH,
satu pergorbanan utk yg bergelar bapa tuh ...
tekan nafsu sendir utk hulurkan note2 tu bagi kegembiraan kanak2 ..
syabasss

zulkbo August 23, 2011 at 6:24 AM  

salam..
alahai..banyaknya! duit sapa
yang bersepoh merata nih?


he he..jangan maree!

ibuintan August 23, 2011 at 8:33 AM  

untunglah

saya tak guna sampul

n@m@n August 23, 2011 at 8:52 AM  

melalui ruang maya boleh bagi duit raya tak cikgu?

Cikgu Tie August 23, 2011 at 9:48 PM  

Tak sabar nak bagi duit raya ke cikgu? Saya tak sabar nak terima duit raya ajerrr.......

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:30 AM  

w/salam sahrom,

Kalau nak yangitu ko boleh copy dan paste...hehe.

Kalau nak yang ori, jemput ke rumah saya...insyaAllah kalau ada rezeki, tak ke mana peginya....pasti kan jatuh ke riba jua.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:31 AM  

w/salam amy,

selamat hari taya kembali....memang dah berbahang-bahang......fanasss...

....maaf zahir dan batin.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:32 AM  

Mommy Fara,

OK2. Nanti saya printkan tanpa perkataan contoh itu..

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:37 AM  

w/salam Amy Sensei,

Nak sikit je ke???
Kalau saya bagi banyak camane?

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:38 AM  

Orlando,

KO pun nak sikit gak?
elokla...leh ramai yang merasa...

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:39 AM  

Kakzakie,

Alhamdulillah. Ramai pengunjung tak mahu banyak. Jangan bimbang kakzakie. Saya dah print baaanyakkk.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:40 AM  

w/salam Abd Razak,

InsyaAllah, kalau ada rezeki...

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:41 AM  

YB,

kemana lagi kalau tak ke poket.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:42 AM  

Kakcik,

Datanglah. Kecik tapak tangan, satu kampong gajah saya tadahkan.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:44 AM  

fuad ansari,

maka...datanglah...jangan tak datang.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:45 AM  

w/salam Rozali,

Sila, silalah...bawa anak-anak sekali...kita sekampong.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:46 AM  

w/salam aby,

kita dulu masa bebudak pun begitu kann?

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:47 AM  

w/salam zulkbo,

dwet cetakan jer...

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:48 AM  

ibuintan,

...ermmm...sampul dibuang mereka juga....style je.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:48 AM  

naman,

boleh, boleh...copy-pastr je.

ahmad humairi August 24, 2011 at 3:49 AM  

cikgu tie,

tak sabar nak menerima menantu...

dua-duanyelah...

Mutiara Bernilai August 24, 2011 at 9:26 PM  

cikgu!

selamat hari raya,
moga lebih indah dari yg lepas2..

nak duit raya! :)

ahmad humairi August 24, 2011 at 9:55 PM  

Selamat hari raya kembali buat mutiara, maaf zahir dan batin.

Zul Fattah August 26, 2011 at 5:32 PM  

bapak r..banyak nye duit raya..
hehe..nak duit raya jugak..

ahmad humairi September 5, 2011 at 5:42 PM  

Zul Fattah,

....print jer...hehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP