MUTIARA KATA HARI INI

Friday, December 24, 2010

MALAYSIA LAWAN INDONESIA


Indonesia hebat
Malaysia menyengat

Indonesia menang
Malaysia juara

Indonesia tendang
Malaysia tampan

Indonesia skor
Malaysia pun boleh

Skornya berapa?

10 comments:

Rozali December 24, 2010 at 5:34 AM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

MAlaysia boleh
Malaysia 2...Indon 1

anak saya pergi stadium nanti
beri sokongan

Wassalam

ahmad humairi December 24, 2010 at 5:56 AM  

w/salam rozali,

Jom, jom, jommm...kita beri sokongan kat Malaysia!

sahromnasrudin December 24, 2010 at 6:08 AM  

ASSALAMUALAIKUM Cikgu, saya menjangkakan kita mampu menjaringkan 3 gol tanpa balas dan saya menjangkakan Safee Sali, Safiq Rahim dan Norshahrul mampu menjadi pemusnah bagi pintu gol Indon..

Yang penting, barisan tengah kita harus bijak mengumpan bola kepada rangkaian penyerang kita.

Gol keeper kita sudah mantap dan saya yakin Rajagopal akan memperkemaskan lagi pertahanan kita agar bijak menyerap tekanan dari bintang import mereka

ahmad humairi December 24, 2010 at 6:27 AM  

w/salam sahrom,

yeaaahhh...pengulas no. 1...bakal mengganti Tn Hj. Hasbullah...dengar tu Mr Rajagopal.

white rose December 24, 2010 at 10:43 PM  

kalau sy kata Malaysia KALAH boleh tak?
miahahahaha...

sy ni rasa tak yakin Malaysia bole menang ke tak...

yg pastinya...
MALAYSIA 1, INDON 0...

layan jeee...
miahahaha...

ahmad humairi December 24, 2010 at 11:11 PM  

white rose,

bolehhhh...
kalau hero kalah dulu, pastu menang kemudian...oklatu,

...tapiii i heran pada kepastiam 1 - 0 tu...

Abd Razak December 24, 2010 at 11:17 PM  

Assalamualaikum...

Tak boleh nak agak sapa menang...apa pun mengharapkan m'sia menang

P/S: Sejak pertandingan ni bermula, saya belum tengok pun negara kita bermain..

ahmad humairi December 25, 2010 at 12:03 AM  

w/salam abd razak,

Harapnya suasana akan berlangsung dengan penuh semangat kesukanan. Malaysia Boleh!

aliaazuan December 25, 2010 at 6:40 AM  

salam.

erk, bola pulak dah. nak komen apa ye? sbb aliaazuan tak berapa pandai bab ni. Masa kecik2 dulu main guli pandailah.

ahmad humairi December 25, 2010 at 4:20 PM  

w/salam aa,

komen je..
kata , bola-bola jugak, solat jangan ditinggalkan..

guli tu kira spesis bola gak la..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP