MUTIARA KATA HARI INI

Saturday, December 25, 2010

DEMI MALAYSIA


TIMBALAN Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin melancarkan Program Mendidik Demi Malaysia di Kuala Lumpur. Program ini berasaskan konsep mengajar sambil berbakti memberi peluang kepada graduan cemerlang untuk berkhidmat kepada negara dengan menyertai profesion perguruan setelah menamatkan pengajian di universiti.

.....ajarlah anak-anak Malaysia walau sepotong ayat.

16 comments:

white rose December 25, 2010 at 11:43 PM  

waaahhh...
makin ramai laaa guru2 yang cemerlang...


chaiyok!!! GURU MALAYSIA...

sonata anak kancil December 26, 2010 at 12:53 AM  

cuti tinggal seminggu lagi ni...dah bersedia nak ngajar ? selamat bermesyuarat

luahfikiran December 26, 2010 at 1:19 AM  

SALAM,
CIKGU NI TANGGUNGJAWABNYA CUKUP BESAR. KALAU NAK JADI CIKGU, JADILAH GURU YANG BERDEDIKASI

ahmad humairi December 26, 2010 at 1:30 AM  

sonata,

esok sekolah kami mesyuarat.....huh, x sabarnye nak mula semula..

ahmad humairi December 26, 2010 at 1:31 AM  

w/salam LF,

insyaAllah, doakan kami.

Rozali December 26, 2010 at 2:44 AM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

moga2 rogram ini berjaya

Wassalam

ahmad humairi December 26, 2010 at 2:53 AM  

w/salam rozali,

marilah kita sama-sama doakan kejayuaannya.....untuk anak-anak kita jugak kannn?

Abd Razak December 26, 2010 at 4:54 AM  

Assalamualaikum...

Tahniah kepada semua guru, jasamu tetap dikenang..

ahmad humairi December 26, 2010 at 5:04 AM  

W/SALAM ABD RAZAK,

TERIMA KASIH, ANDA JUGA MERUPAKAN TOK GURU BUAT SAYA.

zulkbo December 26, 2010 at 7:22 AM  

salam..
guru ibarat pelita
menyinari kegelapan
tanpa guru,tidak berilmu
lah manusia..

sahromnasrudin December 26, 2010 at 4:32 PM  

assalamualaikum cikgu..semoga nasib para pelajar di luar bandar terus terbela dengan program sebegini

aliaazuan December 26, 2010 at 6:46 PM  

Salam cikgu.

Menyampaikan ilmu ni satu tugas yg mulia. tak kiralah mengajar subjek apa sekalipun, nilai-nilai agama perlu juga diberitahu kpd anak2 didik kita.

Jazakallah khair cikgu humairi...ckgu pun dh jadi mcm cikgu ana sndiri. byk sifat2 mulia dpt bljr dgn cikgu. alhamdulillah...

ahmad humairi December 27, 2010 at 12:03 AM  

w/salam zulkbo,

....jadilah apapun,
kita di corak oleh guru...terima kasih cikgu.

ahmad humairi December 27, 2010 at 12:07 AM  

w/salam aa,

eshhh... x adala...saya pun banyak belajar dari aa.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP