MUTIARA KATA HARI INI

Monday, October 1, 2012

Telur Di Hujung Tanduk - versi real


13 comments:

Kakzakie October 1, 2012 at 6:33 PM  

Cikgu nie nakal tau...hihi...

ahmad humairi October 1, 2012 at 6:44 PM  

Memang real kakzakie....hehe

ahmad humairi October 1, 2012 at 7:05 PM  

Kakcik,

Tengok pun ngeriii...
.....pandai orang tua kita ye berperibahasa...

tehr October 2, 2012 at 10:22 AM  

nasib tak baik boleh tempah maut ni

aby October 4, 2012 at 9:30 AM  

salam AH ..
tu bukan saja telor di hujung tanduk,
malah pedang bertemu tanduk ..
ha..ha..ha....

Temuk October 4, 2012 at 9:07 PM  

As-salam CIKGU HUMAIRI
Kita "guna" telur ayam, kan Cikgu? Kalau guna telur-bukan-ayam-punya, mungkin jadi lain maksudnya, tak?

Walau apa pun, kesian kat si Mamat tu! Tentu si tanduk amat "geram"!

ahmad humairi October 4, 2012 at 11:57 PM  

w/salam aby,

Pedang.....bolehke?
takde plak peribahasa pedang di hujung tanduk....hehe..

ahmad humairi October 4, 2012 at 11:59 PM  

w/salam Abang Temuk,

Betultu...telur ayam....tapi yang itu versi zaman tok adam dulu....yang ini versi benar-benar kejadian, bukan cobaaannn...

Ceria selalu.

faraherda.razalan October 22, 2012 at 10:05 PM  

Senak tak terkata. Memang rapuh kedudukannya cikgu!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP