MUTIARA KATA HARI INI

Thursday, September 20, 2012

TIADA APA


Entah berapa lama aku tidur. Mimpikan Maya. Maya datang. Tiada apa yang berubah. Sepi.

Welcome Maya. Rumah terbuka untukmu. Jangan bimbang pada Weapon of Mass Destruction yang tersedia di rumah terbuka itu. Hanya kesiap siagaan. Bimbang. Maya bertukar garuda.

23 comments:

Kakcik Seroja September 20, 2012 at 5:50 PM  

kosong...kosong...kosong... :)

ahmad humairi September 20, 2012 at 6:22 PM  

Kakzakie,

Maaf....macam tajuk entri kakcik tu....saya dah hilang tumpuan....tapi kalau masih ingat posting saya terdahulu....ENTRI HALIMUNAN...mungkin kakzakie beleh baca posting saya kali ini....haaaiiihhh!!!!

Cikgu Ma September 20, 2012 at 11:13 PM  

no massage to display..hehe

Cikgu Ma September 20, 2012 at 11:14 PM  

no massage to display..hehe

aby September 21, 2012 at 8:32 AM  

salam AH ..
pelik juga, kt Dashboard ada rencana .. kt sini, kosong kosong .. mcm lagu selalu dengar kt radio ...
nak tau juga apa kesudahan Maya tu ...

ahmad humairi September 23, 2012 at 5:58 PM  

Cikgu ma,

ianya menggambarkan perasaan saya ketika ini....nak berblog, tapi....macam taknak jer...

ahmad humairi September 23, 2012 at 5:59 PM  

kasihibu,

memang ada jerebu....tah bilala jerebu ini nak ilang....

ahmad humairi September 23, 2012 at 6:00 PM  

norsha,

titik-titik yang penuh bermakna...

ahmad humairi September 23, 2012 at 6:04 PM  

w/salam aby,

Mungkin aby boleh bantu saya bagaimana nak tinggalkan komen kat kotak komen 'my lovely bulus' tu....sbb kat situ ada gambar blog aby...nak taip komen tak nampak pula...di klik dia bukak satu lagi blog....jadi saya x dapat tinggalkan komen di situ....begitu juga adanya dengan beberapa blog kengkawan yang lain....

Sebenarnya tiada apa yang berlaku pada maya....pssssttt...font untuk posting kali ini warna putihla...highlightkannya...hehe.

ahmad humairi September 23, 2012 at 6:06 PM  

mohamadazhan,

Begitulah....cahaya putih menyerakkan warna spektrum yang amat indah!

Kakzakie Purvit September 23, 2012 at 7:58 PM  

Assalamualaikum cikgu,

Tidak merujuk pada N3 juga..

Kakak tak pasti mengapa ciktu tidak boleh meninggalkan komen sebab kakak boleh saja membuat komen blog kakcik dan yg lain-lain. Tak mungkin blog cikgu di block utk membuat komen dari blog mereka. Maaf kakak kurang arif cikgu.

Kawan yg boleh membantu tologlah..

ahmad humairi September 23, 2012 at 8:15 PM  

Terimakasih Kakzakie....saya tunggu komen aby plak....huuuu....

....Kakcik, maafkan saya..

Temuk September 24, 2012 at 1:12 AM  

As-salam.

Mujur dengan tajuk sedemikian rupa, tak ada apa-apa yang terpapar. Kalau ada sesuatu, mesti saya minta Cikgu tukar tajuk, hehehe.

Tapi, cerita pasal sang komputer ni, walau diri sendiri saya inilah, rasa lembam, tapi entah mengapa, cukup malas nak mengaji lebih mengenainya, walhal hati ada angan-angan nak solek blog lawa-lawa!

ahmad humairi September 24, 2012 at 6:08 PM  

W/salam Abang Temuk,

Sebenarnya font untuk entri kali ini berwarna putih...Kalau hendak membacanya terpaksa dibiaskan agar warna-warna spektrun itu kelihatan. Seperti yang saya nyatakan pada komen aby......highlightkan kawasan posting agar dapat dibaca penulisan yang tak seberapanya itu......nyusahkan aje! Harap maaf.....kecelaruan jiwa saya menjadikannya begitu!!!!

ahmad humairi September 24, 2012 at 7:25 PM  

Maiyah,

......saya kenai yang ini saja - $

Al-Manar September 24, 2012 at 10:19 PM  

Mengapa semua orang cakap kosong? Memang itu lah yang di war-war pada tajuk. Tapi saya nampak dua akaun bank SC, Current and Saving accounts. Itu lah ya. Orang yang betul kaya dan bersisi tidak menunjuk-nunjuk. Tapi jangan cuba emngaburkan mata orang tua!

ahmad humairi September 25, 2012 at 6:03 PM  

Tuan Al Manar,

Maaf, bukan niat saya untuk mengaburi mata orang-orang yang sudah kurang upaya untuk melihat. Posting di atas berunsurkan 'seni' agar kita lebih seronok untuk menikmatinya. Dengan sedikit cabaran, kita akan merasa 'seronok' serta puas bila kita berjaya menghadapi cabaran itu.

Cubalah membaca entri tersebut mengikut cara yang telah saya nyatakan pada komen-komen balas saya sebelum ini. Tuan pasti boleh!

InsyaAllah saya akan warna-warnikan apa yang saya tulis di atas dalam entri saya yang akan datang, jika diizinkan Allah.

$$$$$$$$$$$$$$$(?)....aku kaya!!!hehe

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP