MUTIARA KATA HARI INI

Friday, July 20, 2012

TENGAH HARI INI

POM! POM!! POM!!! ITU BUNYI MERCUN. INI BARU TENGAH HARI 1 RAMADAN

18 comments:

atuk July 20, 2012 at 9:51 PM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

biar betul cikgu
dah dom dan dah


Selamat menjalani ibadah puasa

ahmad humairi July 20, 2012 at 10:47 PM  

w/salam atuk,

dom!, dam!!!, kuat tu!!!..itu bunyik meroyam!

Sale sana, sale sini....iklan raya pun dah banyak....hhhaaaaiiihhhhh!

Abd Razak July 21, 2012 at 12:35 AM  

السلم عليكم ورحمة الله

Selamat berpuasa cikgu...moga dengan keikhlasan dan kepatuhan kita menjalani ibadah puasa dikurniakan Allah kita menjadi orang-orang yang bertakwa...

Maiyah July 21, 2012 at 2:25 AM  

hahaha.. biasa le tu
kat rmh sy tnggu le mlm nnti
tokojut dgn molotop nnti

ahmad humairi July 21, 2012 at 3:20 AM  

w/salam Abd Razak,

Terlalu banyak peluang yang Allah berikan kepada kita. Moga kita terus diberi kekuatan merebut segala peluang yang tersedia di hadapan kita, insya Allah.

Selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.

ahmad humairi July 21, 2012 at 3:22 AM  

Maiyah,

Semoga ceria dan sihat hendaknya dalam mnenjalani ibadah puasa.

Ermmmmm...dah buat kuih raya????

yangbaik July 21, 2012 at 3:21 PM  

wah!!! hebat... puasa tak habis sehari lagi dah bunyi mercun, halau monyet kot...hehehe

aby July 21, 2012 at 4:52 PM  

salam AH ...
1 ramadan berbunyi kira ok juga..
ada tempat2 dalam syaaban dah berbunyi bunyi ..
apa pun selamat menjalani ibadat puasa,
semoga kesemua amalan kita diterima allah swt ,,

ahmad humairi July 22, 2012 at 6:59 PM  

YB,

heh!...taklah....monyek kat Kg Gajah ni rajin pose tawww...hehe

Nak dihalang, saya bukan polis....digelak dek deme je...haaaiiihhh...

ahmad humairi July 22, 2012 at 7:01 PM  

w/salam aby,

Agaknya mercun dan bunga api dah tidak sinonim lagi dengan raya aidilfitri......baaagusss gak kalau macam tu!

Selamat menjalani ibadah puasa....rebut peluang keemasan yang terhidang!

kiwi July 22, 2012 at 10:30 PM  

nak gi terawih pon sempat lagi tengok org main bunga api..baru awal ramadhan..hehe ^___^

Temuk July 23, 2012 at 5:25 PM  

السلم عليكم ورحمة الله

Pom, pom, pom
Itulah tandanya duit
Berlebih dalam poket

Pom, pom, pom
Itulah tandanya jual salah
Bakar tak salah

Jaga poket, jaga duit
Jaga tangan, jaga jiran.

ahmad humairi July 24, 2012 at 9:19 PM  

kiwi,

Ko jangan tengokle kiwi....
terukanje perjalanan...nanti terleka pulak....atau xjadi terawikh...hehe

fuad ansari July 24, 2012 at 9:28 PM  

mungkin depa gembira sgt kedatangan ramadhan kot... (",)

Al-Manar July 25, 2012 at 2:42 AM  

Selamat berpuasa. Hendak ucap selamat hari raya awal sangat. Takut nantu terus beraya sebelum habis puasa. Kalau dalam BM bermasaalah besarlah saya!

ahmad humairi July 25, 2012 at 5:57 PM  

Abang Temuk,

وعليكم السلام ورحة الله

Pom!
Pomm!!
Pommm!!!
Maka syaitan pun merdeka!
Walau belum dimerdekakan.

ahmad humairi July 25, 2012 at 6:57 PM  

Fuad ansari,

Mungkin ada juga benarnya begitu,
tapi dibulan rejab, syakban dan lainnya pun begitu...hmmmm....mereka sentiasa gembira, alhamdulillah!

ahmad humairi July 25, 2012 at 7:05 PM  

Al Manar,

Tiada salahnya sehingga kita ditangkap 'polis' dan dibuktikan bersalah!

Namun kita seharusnya membiasakan yang betul dan saya sedang berusaha memperbaiki Bahasa Inggeris saya.

Tuan jangan tangkap saya dan laporkan pada polis atas kesalahan Bahasa Inggeris saya.....huuuuuuuu

Selamat Berpuasa,
Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir dan Batin....

....Huh! nampaknya saya tidak takut mengucapkan Selamat Hari Raya pada Tuan pada hari ke 5 Ramadhan ini......bimbang tak berkesempatan!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP