MUTIARA KATA HARI INI

Saturday, January 14, 2012

KHAS

...buat rakan taulan yang sudah begitu lama tak bersua...

kita 1Malaysia.....

10 comments:

nyanyisunyi January 14, 2012 at 7:40 PM  

Salam
selamat berhujung minggu cikgu..
ye lah lama cikgu tk bersiaran...muga sihat2 ye..

MOH KEMBARA January 14, 2012 at 9:04 PM  

Salam Cikgu,
Ater maklum ler, org besor-besor sibuk ler gamoknyer yek? Sihat ke cikgu? Semoga tahun baru dan tahun naga ni membawa kebaikan dlm semua usaha baik kita. Buat yg baik tak dihalang walaupun bila2 masa pun kan?

yangbaik January 15, 2012 at 1:36 AM  

alahai, mudah-mudahan cekgu sehat, lama bebenor tak hupdate nyer, ater mane nak buat buatnyer sebok memanjang...
udah hupdate nih idak le sebok lagi yer...(kena baca ikut slang Pah Bedah ... hehehe)

Temuk January 15, 2012 at 3:01 AM  

Assalamualaikum
Semoga Cikgu dan keluarga sihat dan bahagia. Sedor tak sedor, dah setengah habeh bulan Satu ye Cikgu?

Bila tengok "sale" di sana sini, dengan tema merah menyala dan barang-barang jualan yang melempah-lempah, terasa betul hati, mewahnya tempat kita ni. Janganlah melempah-lempah orang yang tamak kuasa dengan kekayaan sampai merosakkan tempat.....

Amy Syaquena January 15, 2012 at 7:23 PM  

salam cikgu..apa khabar..lame naw kita x ke sini dan cikgu pun dah lame x nampak bersiaran...hurmm cuti tahun baru cina ni apa program...

ahmad humairi February 13, 2012 at 5:19 AM  

Salam kembali....
Terima kasih pada yang sudi...

nyanyisunyi,
insyaAllah...saya sihat.


Yong Mohkembara,
Beso manele gamaknye teman nih?


YB,
mike mungkin boleh jawab untuk yong mohkembara...


Abang Temuk,
Naga saya dah keluokan bunge lagi...sedo tak sedo rasenye dah hampir sepuluh biji saya telan...kongsile, bukan saya sorang.


Amy,
...mmmmm...banyakya pogrem...tu pasai x brape dapat nak hapdet!

sahromnasrudin February 15, 2012 at 4:34 PM  

assalamualaikum cikgu..

lama menyepi..cikgu semakin sibuk ke atau bertukatr ke PPD atau JPN

luahfikiran ... mari kita February 21, 2012 at 11:34 PM  

Salam,
Dah lama tak menjenguk ke mari ! Apa khabar sekarang, cikgu ?

ahmad humairi February 25, 2012 at 8:02 PM  

w/salam sahrom,

tidak sepi sebenarnya.....saya masih di kelilingi keriuhan yang menguji diri.

ahmad humairi February 25, 2012 at 8:03 PM  

w/salam LF,

Saya juga sudah lama tak update! Moga terus berseru!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP