MUTIARA KATA HARI INI

Tuesday, November 1, 2011

TERIMA KASIH ATAS DOA KALIAN

Blogger yangbaik said...

insyaAllah ada kelapangan nanti singgah jugak nak tengok wayang free...

October 12, 2011 6:16 AM

Delete
Blogger Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Moga cikgu sihat hendaknya dengan izin~Nya..

Terima kasih atas jemputan cikgu. Insya Allah jika berkesempatan ke Semenanjung masa tu bolehlah saya singgah sebentar..

October 12, 2011 6:39 AM

Delete
Blogger IMANSHAH said...

tahniah cg dapat menantu

October 12, 2011 6:48 AM

Delete
Blogger ibuintan said...

tahniah bakal menjadi pak mertua


terima kasih atas jemputannya cikgu, tentu penuh panggung nanti tu maklumlah dapat menantu sulung

October 12, 2011 7:35 AM

Delete
Blogger orang muo said...

Tahniah tuan dapat menantu..smoga cpt dapat cucu :)

October 12, 2011 7:52 AM

Delete
Blogger aby said...

salam AH ..
selamat menjadi bapa mertua yg sporting ..
mana tau hari tu free ..
boleh berjalan jln ke Kg Gajah ..

October 12, 2011 9:06 AM

Delete
Blogger Fara said...

Yeay!

October 12, 2011 7:16 PM

Delete
Blogger Kakzakie said...

Cantik kad jemputan cikgu. Sayangnya terlalu jauh buat kakak. Perak tu....

Moga majlis berjalan lancar.

October 12, 2011 8:01 PM

Delete
Blogger - GC - said...

sedapnya nama anak cikgu!

October 12, 2011 8:21 PM

Delete
Blogger ainhany said...

terima kasih cikgu,

cantikla design kad nie..
Saya terima jemputan kad ini namun mhn diampun tak dapat mnghadirinya..Muga majlis sempurna dan pengambaran pun bermula. Satu penceritaan yang hebat dan membawa berkat. Amin

selamat pengantin baru kepada
pengantin diraikan.

October 12, 2011 8:53 PM

Delete
Blogger zue said...

tahniah utk cikgu yg akan dpt menantu.

mmg cantik kad jemputan tu...sygnya x dpt pergi jauh sgt klu sekitar johor nak juga dtg dpt prkenalan dgn cikgu.

October 12, 2011 9:44 PM

Delete
Blogger MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Cikgu,

Ingatkan konsert apa tadi. Alhamdulillah syukur dan tahniah buat cikgu dan keluarga dpt ahli keluarga baru!

October 13, 2011 1:59 AM

Delete
Blogger Daddy Cool said...

Best..nak dapat menantu...nak timang cucu...

p/s : Cikgu Myri, aku terjun semula dalam dunia blogging..hahahaha!

Nanti mintak tolong add link baru aku ya..

http://dcj-online.blogspot.com

October 13, 2011 9:12 PM

Delete
Blogger Mohamadazhan.com said...

salam kembali ke sini, tahniah cikgu =)

October 14, 2011 4:49 AM

Delete
Blogger Temuk said...

Assalam CIKGU HUMAIRI
Tahniah! Syukur, bakal bermenantu rupanya Cikgu. Insya-Allah bakal penuh pawagam, utk saksikan ikatan murni di Lorong Murni, Taman Murni, itu nanti.

Kepada ArdyShazril dan NurFaszrina, diucapkan tahniah & selamat pengantin baru. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat.

Terima kasih di atas jemputan. Semoga majlis diberkati Allah.

October 15, 2011 6:49 PM

Delete
Blogger Amy Syaquena said...

wah nak terima menantu ye , tahniah! cikgu orang kg gajah ke atau memang duduk kat sana..kalau balik perak boleh pergi...

October 17, 2011 6:52 AM

Delete
Blogger sahromnasrudin said...

tahniah cikgu dpt menantu..sy ingat cikgu buat time cuti skolah....rupanya awal lagi ya

October 17, 2011 6:34 PM

Delete
Blogger Ann Huda (Ate) said...

Tahniah cikgu dapat menantu. Moga pasangan pengantin di berkahi Allah dunia akhirat. Kalau dekat boleh juga Ate menyinggah... nak rasa nasi minyak orang Perak :).

October 27, 2011 11:50 PM

Delete
Blogger ORLANDO AHMAD said...

tahniah!!!

October 30, 2011 10:04 AM

Delete
Blogger sahromnasrudin said...

ASSALAMUALAIKUM cikgu..

lama sungguh tak bersiaran.masih sibuk hal kenduri ya ....

October 31, 2011 9:29 PM

Delete
Alhamdulillah, Syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan taufik dan hidayahNya Majlis Walimatulurus anak lelaki kami telah dapat dilangsungkan dengan jayanya. Terima kasih atas doa kalian. Moga pasangan mempelai ARDY SHAZRIL AHMAD HUMAIRI DAN NORFAZRINA MD YUSOF dikurniakan kebahagiaan di dunia dan di akhirat dan moga kekal bahagia hingga ke anak cucu..... amin, ya rabbalalamin.

Tayangan mendapat sambutan 'PECAH PANGGUNG' secara live. Ulang tayang belum diluluskan oleh Pihak Lembaga Penapisan Filem. InsyaAllah mengambil sedikit masa.

Terima kasih semua...terima kasih atas doa kalian.

MAAF ATAS SEGALA KEKURANGAN

33 comments:

kakcik November 1, 2011 at 5:38 PM  

Syukur segalanya berjalan lancar. Tapi, kenapa saya terlepas dari mengetahuinya, ya? :(

fuad ansari November 1, 2011 at 5:41 PM  

tahniah cikgu.. mudah2an cepat dapat pangkat datuk.. (",)

Kunang-Kunang November 1, 2011 at 5:47 PM  

Cikgu,

Ketika saya baca N3 ni majlis dah berlalu. Alhamdulillah semuanya dah selamat.

Tahniah kerana dah jadi bapa mertua dan tahniah kepada kedua pengantin semoga diberkati Allah kehidupan mendatang.

Kakzakie November 1, 2011 at 6:06 PM  

Tak apa cikgu penonton setia menanti lembaga penapisan ambil masa nak sensored mana yg perulu. Sebenarnya tak sabar menanti hihi....

Fara November 1, 2011 at 6:17 PM  

Cikgu, cpt2lah tapis. Sy tak sbr nak tonton nie. Hiks~

ainhany November 1, 2011 at 8:37 PM  

salam cikgu,

alhamdulillah..dah selamat dapat menantu yer.komen sikit...hihii.

susah2 cemnilah cikgu..buat priview dulu...pasni kita komen dan edit hihii pasti panggung terlaris pulak

Abd Razak November 1, 2011 at 9:09 PM  

Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur kerana semuanya berjalan mengikut yang dirancang dan ia berlaku atas kehendak~Nya..

Saya doakan semoga anak cikgu dan isterinya dikurniakan Allah Rahmat Aman Damai Yang Berkekalan Di Alam Rumahtangga mereka, Sihat Walafiat, Dimurahkan Rezeki Dan Dilanjutkan Usia Dengan Mendapat Zuriat Yang Soleh Serta Mendapat Syafaat Daripada Junjungan Besar
Nabi Muhammad SAW..amin

sahromnasrudin November 1, 2011 at 9:54 PM  

alhamdulillah cikgu..semuanya lancar..

walau saya tak dapat hadirinya, yang penting majlis yang penuh dengan keberkatan ini berlangsung dengan jayanya..

diharap kedua mempelai brbahagia sehingga ke akhir hayat

yangbaik November 1, 2011 at 10:28 PM  

la... atas sekali tu... saya pun dah tak ingat bila... maaf la yer

apa-apa pun tahniah... sat lagi dapat gelaran baru pulak...

ibuintan November 2, 2011 at 7:28 AM  

tahniah cikgu.. syukur majlisnya telah berlangsung dengan jayanya

berilah kami menatap wajah hero dan heroin yang telah melakonkan watak2 penting itu

ummu November 2, 2011 at 9:28 AM  

assalamualaikum tahniah cikgu
semoga pasangan mempelai bahagia di dunia akhirat dan beroleh zuriat yang soleh dan solehah.
tahniah, cikgu

Ann Huda (Ate) November 2, 2011 at 4:14 PM  

Bila agaknya tu Lembaga Penapisan Filem nak luluskan :).

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:13 PM  

Kakcik,

Alhamdulillah,
Tak ngape kakcik....mane membuatnye!

kasihibu November 2, 2011 at 9:14 PM  

tahniah....
semoga mereka kekal bahagia ke akhir hayat

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:18 PM  

fuad ansari,

Terima kasih.
Mengikut perkiraan...tahun depan, bulan Ogos...wallahualam.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:19 PM  

Kunang-kunang,

Begitulah harapan saya juga.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:20 PM  

Kakzakie,

Terima kasih atas kesabaran kakak....nantikannya.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:20 PM  

Fara,

Sabo, sabo fara....tengok kakzakie tu...relaxs jer..

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:22 PM  

w/salam ainhany,

Dah bermenantu ni...ermmm, tokleh nak 'separuh bogel' lagi...mesti berbaju...hehe.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:24 PM  

w/salam Abd Razak,

Allah kabulkan doa anda, doa saya serta rakan-rakan yang lain juga, insyaAllah.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:26 PM  

sahromnasrudin,

xpe sahrom, x hadir x ngape, yang penting juga doa sahrom tu....mudah-mudahan tahun depan saya berpangkat datuk pulak.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:28 PM  

YB,

tule...nape x dtg???

owh, lupe yek!...mane membuatnye.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:29 PM  

GC,

makasih...gilirin anda bile yek...dah buat kira-kira?

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:30 PM  

ibuintan,

terima kasih. Nantile. segan jugak rasenye nak mengulang tayang. Datang umahla tengok!

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:33 PM  

w/salam ummu,

terima kasih atas doa ummu.
Saya mengharapkan yang sama. Mereka berdua telah diberi kursus, saya dah beri pesan, mudah-mudahan di amalkan, insyaAllah.

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:34 PM  

Ate,

Nantile...

Kalo nak cepat datang je umah....kat laman ni mengambil masa sket...huuu

ahmad humairi November 2, 2011 at 9:35 PM  

kasihibu,

terima kasih atas doa ibu....aminn.

Temuk November 3, 2011 at 7:19 PM  

Assalam CIKGU HUMAIRI
Semoga segera mendapat cucu. Teringat pula, dulu ada rakan-rakan mengusik...

Bila terhalang kain belacu
Terhantuk kaki dek longgok nipah
Bila datang seorang cucu
Datuk kan tidur bersama opah!

Selamat menyambut hari raya aidil adha.

ustaz eds November 4, 2011 at 7:27 PM  

tahniah cikgu...

moga berkekakalan mempelai...hingga ke akhirnye...lambat plak wish...maklum, jauh dah lani...

ahmad humairi November 6, 2011 at 1:27 AM  

w/salam Abang Temuk,

Orang berkayuh dalam perahu,
Kerana hendak mudik ke hulu;
Minta selamat pengantin baru
Dari anak hingga ke cucu.

ermmm....tahun depan kot baru kena ngan pantun tuu...

tapi kannn... atuk dengan opah saban malam kan tidur bersama?...tak kirala opah atuk muda atau yang berpengalaman...hehe

Selamat Hari Raya Haji.

ahmad humairi November 6, 2011 at 1:29 AM  

tak jauh manenye ustaz....kita tetap memandang langit yang sama....terima kasih atas doa.

hani@debumelukut November 10, 2011 at 10:12 PM  

Tahniah kepada pengantin, tahniah juga kepada ayah bonda..sekarang dah bergelar mak/pak mertua lah yer...tahun depan bergelar atuk/nenek hendaknya, insyaAllah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP