MUTIARA KATA HARI INI

Wednesday, October 12, 2011

TIKET PERCUMA



Semua dijemput hadir.

WALIMATUL URUS ANAK SULUNG KAMI PADA

30 OKTOBER 2011 (AHAD)

BERTEMPAT DI
NO 55, LORONG MURNI 5
TAMAN MURNI
36800 KG GAJAH PERAK

20 comments:

yangbaik October 12, 2011 at 6:16 AM  

insyaAllah ada kelapangan nanti singgah jugak nak tengok wayang free...

Abd Razak October 12, 2011 at 6:39 AM  

Assalamualaikum...

Moga cikgu sihat hendaknya dengan izin~Nya..

Terima kasih atas jemputan cikgu. Insya Allah jika berkesempatan ke Semenanjung masa tu bolehlah saya singgah sebentar..

IMANSHAH October 12, 2011 at 6:48 AM  

tahniah cg dapat menantu

ibuintan October 12, 2011 at 7:35 AM  

tahniah bakal menjadi pak mertua


terima kasih atas jemputannya cikgu, tentu penuh panggung nanti tu maklumlah dapat menantu sulung

orang muo October 12, 2011 at 7:52 AM  

Tahniah tuan dapat menantu..smoga cpt dapat cucu :)

aby October 12, 2011 at 9:06 AM  

salam AH ..
selamat menjadi bapa mertua yg sporting ..
mana tau hari tu free ..
boleh berjalan jln ke Kg Gajah ..

Kakzakie October 12, 2011 at 8:01 PM  

Cantik kad jemputan cikgu. Sayangnya terlalu jauh buat kakak. Perak tu....

Moga majlis berjalan lancar.

- GC - October 12, 2011 at 8:21 PM  

sedapnya nama anak cikgu!

ainhany October 12, 2011 at 8:53 PM  

terima kasih cikgu,

cantikla design kad nie..
Saya terima jemputan kad ini namun mhn diampun tak dapat mnghadirinya..Muga majlis sempurna dan pengambaran pun bermula. Satu penceritaan yang hebat dan membawa berkat. Amin

selamat pengantin baru kepada
pengantin diraikan.

zue October 12, 2011 at 9:44 PM  

tahniah utk cikgu yg akan dpt menantu.

mmg cantik kad jemputan tu...sygnya x dpt pergi jauh sgt klu sekitar johor nak juga dtg dpt prkenalan dgn cikgu.

MOH KEMBARA October 13, 2011 at 1:59 AM  

Assalamualaikum Cikgu,

Ingatkan konsert apa tadi. Alhamdulillah syukur dan tahniah buat cikgu dan keluarga dpt ahli keluarga baru!

Daddy Cool October 13, 2011 at 9:12 PM  

Best..nak dapat menantu...nak timang cucu...

p/s : Cikgu Myri, aku terjun semula dalam dunia blogging..hahahaha!

Nanti mintak tolong add link baru aku ya..

http://dcj-online.blogspot.com

Mohamadazhan.com October 14, 2011 at 4:49 AM  

salam kembali ke sini, tahniah cikgu =)

Temuk October 15, 2011 at 6:49 PM  

Assalam CIKGU HUMAIRI
Tahniah! Syukur, bakal bermenantu rupanya Cikgu. Insya-Allah bakal penuh pawagam, utk saksikan ikatan murni di Lorong Murni, Taman Murni, itu nanti.

Kepada ArdyShazril dan NurFaszrina, diucapkan tahniah & selamat pengantin baru. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat.

Terima kasih di atas jemputan. Semoga majlis diberkati Allah.

Amy Syaquena October 17, 2011 at 6:52 AM  

wah nak terima menantu ye , tahniah! cikgu orang kg gajah ke atau memang duduk kat sana..kalau balik perak boleh pergi...

sahromnasrudin October 17, 2011 at 6:34 PM  

tahniah cikgu dpt menantu..sy ingat cikgu buat time cuti skolah....rupanya awal lagi ya

Ann Huda (Ate) October 27, 2011 at 11:50 PM  

Tahniah cikgu dapat menantu. Moga pasangan pengantin di berkahi Allah dunia akhirat. Kalau dekat boleh juga Ate menyinggah... nak rasa nasi minyak orang Perak :).

sahromnasrudin October 31, 2011 at 9:29 PM  

ASSALAMUALAIKUM cikgu..

lama sungguh tak bersiaran.masih sibuk hal kenduri ya ....

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP