MUTIARA KATA HARI INI

Sunday, November 6, 2011

TERIMA KASIH SEKALI LAGI





HANYA PAPARAN ALA-KADAR.

KEPADA YANG BERHAJAT UNTUK MENDAPATKAN PAPARAN YANG LEBIH, BOLEHLE DATANG KE RUMAH.

24 comments:

Mohamadazhan.com November 6, 2011 at 3:54 AM  

Alhamdulillah, Tahniah cikgu, moga kekal hingga akhirnya amin =)

atuk November 6, 2011 at 6:39 AM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

Alhamdulillah
Syukur
Tahniah
dapat menantu
dipermudahkan dan selamat serta berjalan lancar majlis walimah
moga mereka bahagia hingga ke Syurga

maaf tak dapat hadir...kerana nak menghatar adik ke baling 19hb dan buat kenduri di kampung pd 27hb (ahad), dijemput cikgu sekeluaraga dtang ke kampung nanti..boleh kita berjumpa...Insyaallah

Wassalam

ibuintan November 6, 2011 at 4:31 PM  

alhamdulillah cukuplah cikgu... sampai jugak hajat nak nengok hero dan heroin nya


sama cantik sama padan... moga kekal bahagia selamanya

Temuk November 6, 2011 at 4:37 PM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi
Alhamdulillah. Buka komputer, walau tak sama kenduri, dapat juga tengok gambar pengantin baru dengan 'pengantin dulu', yang mengapit dengan gembiranya tu. Semoga sihat bahagia semuanya. Terima kasih berkongsi gambar.

luahfikiran November 7, 2011 at 5:05 AM  

SALAM,
APA KHABAR? MENDOAKAN CIKGU SIHAT. SELAMAT MENERIMA MENANTU.

- GC - November 7, 2011 at 6:03 PM  

sama cantik sama padan pengantin tu. semoga cpt2 cikgu timang cucu. hehe

zue November 7, 2011 at 7:39 PM  

assalamualaikum cikgu,
tahniah..dpt menantu.
semoga kekal hingga akihir hayat. amin.

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:26 PM  

Mohamadazahan,

Terima kasih sekali lagi.

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:28 PM  

w/salam atuk,

Kalau ada rezeki, kita pasti berjumpa, insyaAllah.

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:30 PM  

ibuintan,

ada dua pasang hero dan heroinnya tu....yang mana satu????

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:33 PM  

w/salam Abang Temuk,

Terima kasih sekali lagi atas doa dan ucapan. Nak tahu....lepas semua penonton beredar...pengantin-pengantin lama sibuk nak bergambar...hehe

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:34 PM  

w/salam LF,

Terima kasih atas doa.

Moga saudara sihat juga hendaknya.

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:35 PM  

GC,

InsyaAllah, tahun depan dapatle...emran lehle ngorat...kalo pompuanle!

ahmad humairi November 8, 2011 at 5:37 PM  

zue,

dah tiba masanya. Giliran zue bermenantun akan tiba juga.

Terima kasih atas doa.

Amy Syaquena November 8, 2011 at 6:16 PM  

Alhamdulillah , selamat menerima menantu cikgu dan salam adiladha buat cikgu sekeluarga...

ahmad humairi November 8, 2011 at 7:37 PM  

Terima kasih Amy,
moga Amy sekeluarga juga sentiasa dikurniakan Allah kekuatan dan kesihatan yang sempurna, insyaAllah.

yangbaik November 8, 2011 at 7:51 PM  

as salam,

oooo... gitu ke ke rupanya menantu cikgu... tahniah..

ahmad humairi November 8, 2011 at 8:03 PM  

YB,

panjang oooo nye tuuuuu...nape?, x pecaye ye????

Kakzakie November 8, 2011 at 8:38 PM  

Cikgu nie...sensored punya sensored tinggal tiga je jadi tatapan. Menguji kesabaran kakak nie cikgu. Tak patut nie cikgu. Kakak menanti gambar-gambar dari dapur sampai ke khemah tau. Pengantin ada blog tak cikgu? (punyalah nak tengok gambar pengantin kakak nie cikgu hihi...)

Mutiara Bernilai November 9, 2011 at 1:33 AM  

Alhamdulillah,,tahniah cikgu...moga Allah redha dgn kita semua :D

ahmad humairi November 9, 2011 at 3:43 AM  

kakzakie,

siannnye. ok2, kakzakie punya pasal, saya bagi halamat nie....kalau rajin leh lawat :

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=220089204723453&set=t.100000549894931&type=3&theater

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2527721723130&set=a.2527719523075.2135531.1556053122&type=1&theater

...copy alamat tu, pastu paste kat adress bar...kalau nasib baik, dia bagi tengok.

ahmad humairi November 9, 2011 at 3:44 AM  

Mutiara,

Mencari redha ilahi.....

insyaAllah bakal kita temui.

sahromnasrudin November 13, 2011 at 11:26 PM  

assalamualaikum cikgu..

alhamdulillah...nampak jelas seri pengantin terpapar pada kedua-duanya..semoga mereka terus berbahagia sehingga ke akhir hayat....

ahmad humairi November 19, 2011 at 5:33 AM  

w/salam sahrom,

majlis pasti bertambah seri kalau sahrom turut hadir.

Terima kasih atas doa sahrom itu.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP