MUTIARA KATA HARI INI

Friday, November 26, 2010

Sesat Surut Terlangkah Kembali

Hadir mewarnai dunia maya. Agar tidak sama warna-warna rasian - hitam dan putih. Walau fontnya berwarna hitam. Moga sedikit mewarnai lukisan di sini. Terima kasih atas sanggaan. Aku menulis bukan kerana warna, tapi kerana ada.

37 comments:

Finaz November 26, 2010 at 6:49 PM  

apa syahdu sangat? mesti mamat jiwang-jiwang like that right? hahahahaha sori awak gurau jer... cheer up bro! :D

zulkbo November 26, 2010 at 6:54 PM  

salam..
ermmm...tukar template
baru erkkk.nampak menarik
dan mesra SEO..

Abd Razak November 26, 2010 at 7:20 PM  

Assalamualaikum...

Selamat kembali..:)

aliaazuan November 26, 2010 at 7:42 PM  

Salam cikgu,
Alhamdulillah...gembiranya hti,warne-warni sudah kmbali brseri.
Cikgu dh blk hj?

ibuintan November 26, 2010 at 8:58 PM  

alhamdulillah... cikgu sudah kembali

semoga sihat dan semakin bersemangat dengan berblog kembali

Rozali November 26, 2010 at 9:11 PM  

Assalamualaikum Cikgu Humairi

setiap warna akan mewarnai
selamat kembali

Wassalam

white rose November 26, 2010 at 11:03 PM  

assalamualaikum...

kehkehkeh...
sy tau, cikgu tak sampai hati nak tinggalkan sy...

miahahaha...

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:12 AM  

finaz,

syahdu ke?...ko memang pande begurau..

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:20 AM  

w/salam zulkbo,

demi setiap yang baru, kan menjadi lamaa..

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:20 AM  

kiwi,

insyaAllah...kalo tak letis.

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:22 AM  

w/salam Abd Razak,

...moga selamat segalanya, insyaAllah.

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:23 AM  

w/salam aa,

xdela...tapi saya selalu nek aji dam.

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:24 AM  

ibuintan,

alhamdulillah, tapi semangat masih belum cukup kuat.

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:27 AM  

w/salam Rozali,

putih menyerakkan 7 warna spektra,
hitam menyerap keseluruhannya. hitam dan putih adalah warna kehidupan.

ahmad humairi November 27, 2010 at 1:30 AM  

w/salam white rose,

tawa spesel ko wat aku ceria slalu..

gah...gah....gahhh

Insan Marhaen November 27, 2010 at 8:19 AM  

ape ape je lah.. janji tulis!

sahromnasrudin November 28, 2010 at 5:52 AM  

salam cikgu..terima kasih kembali...

walau fontnya cuma berwarna hitam..
bukan bermaksud ia tidak ceria..

walau fontnya cuma berwarna hitam..
bukan bermaksud ia tidak gembira..

walau fontnya cuma berwarna hitam..
bukan bermaksud ia tidak berguna

tetapi..kerna font hitam itulah..
ia memberi sebuah kebahagiaan yang tidak dapat dizahirkan..
ia memberi makna dalam sebuah keputihan..
ia memberi kejelasan dalam sebuah kekaburan..

terima kasih kerna sudah kembali..

ustaz eds November 28, 2010 at 8:31 AM  

salam cikgu

selamat kembali ...coretanmu kembali mewarnai dan memeriahkan alam maya ini...

Temuk November 28, 2010 at 3:52 PM  

Salam Cikgu Humairi

Selamat ketemu lagi dan syukur di atas kesempatan ini. Benar, kita menulis kerana 'ada'..... cerita, masa, tenaga, keinginan, keperluan ..... dan macam-macam. Welcome back!

Che' Pit November 28, 2010 at 5:52 PM  

salam kembali..

walau fontnya cuma berwarna hitam..
sbb tulah CP tukar layout baru sbb template lama dah set font warna kelabu.. nak baca pun kelabu mata gak hehe.. sbb hitam itu menawan

ahmad humairi November 28, 2010 at 11:53 PM  

w/salam rom,

sungguh gembira,
sungguh ceria,
sungguh nikmat,
di layaran hitam putih,
yang hadir dalam mimpi yang tidak pernah diwarnakan.

ahmad humairi November 28, 2010 at 11:57 PM  

w/salam Abang Temuk,

kalau tidak ada-ada,
takkan bersarang aksara dipersada..

terima kasih...salam ceria!

ahmad humairi November 28, 2010 at 11:58 PM  

w/salam ustaz,

coretan tah apa-apa,
jadilah juga...

ahmad humairi November 29, 2010 at 12:03 AM  

w/salam Che Pit,

Benar,
hitam menawawan keseluruhan warna - menjadi gulita, namun cukup terang dengan percikan warna-warna bunga api...merah, hijau, oren, kuning....wahhh cukup meriah!

ummu November 29, 2010 at 12:30 AM  

asslamualaikum Cikgu
alhamdulillah pergi berpesan
namun syukur datang bersalam
meski hanya hitam putih
ia jua adalah percikan warna
....yang menceriakan hidup
alam maya.

ahmad humairi November 29, 2010 at 2:09 AM  

w/salam ummu.

terima kasih.

bila dah ada, terasa plak nak mengada... hehe

Kak Nora November 29, 2010 at 4:04 AM  

Salam Cg Ahmad Humairi,
Wah...lama menghilang diri,
Kawan-kawan lain sabar menanti,
Bilakah Cg nak berperi-peri lagi,
Ucapan saya "Selamat kembali"
Cg Ahmad Humairi.

Kakzakie November 30, 2010 at 6:09 PM  

Salam cikgu,

Sebenarnya kakak selalu membaca blog cikgu ni. Curi-curilah tu? hinggalah ingatkan cikgu dah tak mahu buka rumah ini lagi. Tetiba eh... ada lagi. Hati berbunga walau dengan font yang hitam saja kerana font hitam berlatarkan putih akan lebih jelas kelihatan.
Alhamdulillah.....

ahmad humairi December 3, 2010 at 12:26 AM  

w/salam Kak Nora,

saya masih di sini...sambil lari, sambil berperi..

ahmad humairi December 3, 2010 at 12:28 AM  

w/salam Kakzakie,

jangan mencuri, xbaik...datang je...bukan curik namanya...terima kasih sudi singgah dan meninggalkan jejak..

Admin P@P December 3, 2010 at 1:53 AM  

Assalamualaiku.

Semoga warna sentiasa indah, walau apa tafsirannya.

TQ

ahmad humairi December 4, 2010 at 6:37 PM  

w/salam admin p@p,

kejadian makhluk tiada yang hodoh,

tq sudi meninggalkan jejak.

Anonymous,  December 9, 2010 at 8:45 AM  

Pikir saya akan komentar dan mengatakan tema rapi, apakah Anda membuatnya sendiri? Benar-benar luar biasa!

Mutiara Bernilai April 15, 2012 at 7:11 PM  

cikgu!!!!
lamanye tak nampak cikgu,,

risau sy,,

jaga diri elok2 tau..

happy writing!

:D

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya ingin bersama-sama kalian dalam dunia siber ini. Saya juga mengalu-alukan ulasan saudara-saudari mengenai topik yang saya catatkan dalam blog ini. Bagaimanapun saya memohon saudara-saudari agar dapat menulis secara berhemah supaya perbincangan kita menjadi lebih bermanfaat. Elakkan perkataan buruk, bersifat hasutan, atau fitnah. Jagalah akhlak kita sewaktu berbicara di blog ini. Terima kasih.

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP